پیام نوروزی دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش

تهران (پانا) - دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در پیامی سال جدید را به فرهنگیان، دانش‌آموزان و مردم فرهیخته ایران اسلامی تبریک گفت.

کد مطلب: ۸۰۸۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام نوروزی دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، پیام نوروزی مهدی نوید ادهم به این شرح است:

به نام خدای جهان آفرین

یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَال
ستایشگر خدایی هستیم که نوروز را طلیعه بهار قرار داد تا بتوانیم در پس ناز و تنعم خزان شورانگیز، رستاخیز طبیعت را به نظاره بنشینیم.

حلول سال نو و بهار شورانگیز را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است را به فرهنگیان گرانقدر، دانش‌آموزان و اولیاء محترم و مردم فرهیخته ایران اسلامی تبریک عرض می‌کنم.

تحول در طبیعت، پیام ضرورت پویایی و گردش به دور شمس ولایت دارد تا نشاط و شادابی در زندگی فردی و اجتماعی حاکم شود و این همه نیازمند تحول در "قلوب و ابصار" است.

بر خود لازم می‌دانم از زحمات و تلاش‌های ارزشمند فرهنگیان عزیز که در سال«اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» در مسیر تحقق اهداف بلند نظام تعلیم و تربیت و اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، گام برداشته اند، تقدیر و تشکر نمایم.

نوروز پیشاهنگ دگرگونی طبیعت، همواره با طراوت، شادابی و شکوفایی همراه است، امیدوارم سال جدید همگام با تحول و پیشرفت روز افزون برای آموزش و پرورش باشد.

مهدی نوید - دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار