رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اسلامشهر تاکید کرد:

ضرورت نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

اسلامشهر (پانا)- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اسلامشهر گفت: وظیفه سنگین‌ما نسبت به شهدا ترویج سیره و منش ونهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

کد مطلب: ۸۰۸۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

شاهین عسگریان ، در گفتگو با خبرنگار پانا شهرستانهای تهران اظهار داشت : آینده‌نگری ازخصوصیات برجسته امام خمینی(ره) رهبر و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بودو امام راحل در روز بیست و دوم اسفند سال ۵۸ فرمان تأسیس بنیاد شهید را صادر فرمودند .

وی در ادامه بیان کرد: من و همکارانم در بنیاد شهیدو امور ایثارگران اسلامشهر ، از این که وظیفه مهم خدمت‌رسانی به خانواده های شاهد و ایثارگر را برعهده داریم ،به خود می‌بالیم وانصافاً آنهاحق بزرگی بر گردن ما دارند و باید درخدمت به این عزیزان کوتاهی نکنیم .

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اسلامشهر افزود:در بنیاد شهید طرحی را تحت عنوان طرح سپاس چندین سال است در دست اجرا داریم که اساس آن بر دیدار مسئولان با ایثارگران و خانواده‌های شهدا استوار است .

عسگریان تصریح کرد: مسئولان بنابر اعتراف خود در تمامی دیدارها با خانواده های شهدا و ایثار گران انرژی و روحیه‌ای مضاعف می‌گیرند، چرا که وظیفه بزرگ‌تر و سنگین‌تر ما نسبت به شهدا ترویج سیره و منش آن‌ها و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اسلامشهر ، با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مایه دلگرمی مسئولان در خدمت‌رسانی بهتر به مردم است ، افزود: خانواده‌های شهدا مظهر ایثار و فداکاری هستند و تکریم و تجلیل از آنها باید در برنامه مسئولان قرار بگیرد.

وی به سایر برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران اسلامشهر نیز اشاره کرد و خاطر نشان نمود: درارتباط با ارگانهایی از جمله ، آموزش و پرورش ،دانشگاه ها و کتابخانه های شهرستان سعی داریم با تبیین وصیت نامه ها ،کتب شهدا و خاطرات خانواده های معزز آنها فرهنگ ایثار و شهادت را در میان مردم و علی الخصوص جوانان نهادینه کنیم .

/خبرنگار :حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار