مدیر آموزش پرورش ناحیه یک شهرری تاکید کرد:

ضرورت توجه به داشتن جسم سالم دربرنامه های آموزش و پرورش

شهرری (پانا)- مدیر آموزش پرورش ناحیه یک شهرری در جلسه شورای تربیت بدنی منطقه گفت: تمام تلاشهای مجموعه مدیریت منطقه باید حول محور ایجاد بستر و شرایط لازم برای ارتقای سطح فعالیت های ورزشی بین معلمین و دانش آموزان باشد.

کد مطلب: ۸۰۸۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت توجه به داشتن جسم سالم دربرنامه های آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران،جلسه شورای تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری با حضور مدیر منطقه و اعضاء شورای معاونین برگزار شد.

در این جلسه که محوریت آن بر مبنای ارائه گزارش سالانه کارشناسی تربیت بدنی و اتخاذ و تبیین راهبرد های سال آینده در این حوزه بود، علی ولی زاده کارشناس تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری،گفت: به حول و قوه الهی در سال گذشته موفق شدیم علاوه بر انجام فعالیت های زیر بنایی و زیر ساختی برای ایجاد فضاهای تفریحی و ورزشی در منطقه،گامهای موثری برداریم که از جمله آن می توان به بازسازی و تجهیز سالن ورزشی علی ابن ابی طالب(ع) اشاره کنیم.

وی در ادامه کسب مقام و رتبه استانی و راهیابی به مسابقات کشوری در رشته هایی از جمله ،هندبال،بدمینتون،دو و میدانی،کشتی وشنا را از دیگر دستاوردهای منطقه در ماه های گذشته دانست و به این نکته اذعان کرد که بدون حمایت و پشتیبانی مربیان،مدیران و مسئولین منطقه کسب چنین عناوینی غیر ممکن بود.

سپس بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری ضمن تقدیر از زحمات تمام دست اندر کاران تربیت بدنی منطقه، نقش ورزش و فعالیت های ورزشی را نقش مهمی توصیف کرد و گفت:بدون داشتن جسم سالم تلاش های آموزشی و پرورشی ابتر است.

شایان ذکر است، در این جلسه در زمینه برنامه های سال آینده در حوزه ورزش و تندرستی بحث و تبادل نظر شد که از مهمترین آنها می توان به قول مساعد معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی در ارتباط با مساعدت به منظور ساخت پیست اسکیت اشاره کرد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار