رئیس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای اسلامی شهر تهران گفت: 

لازمه تلاش بیشتردر جهت رفع مشکلات بیکاری

شهرری(پانا)- رئیس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای اسلامی شهر تهران در جلسه شورای اداری گفت : ما در حالی بر روی معادن زندگی می کنیم که از مشکلات بیکاری رنج می بریم که لازمه آن تلاش در جهت رفع مشکلات و برنامه ریزی درست است.

کد مطلب: ۸۰۸۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
لازمه تلاش بیشتردر جهت رفع مشکلات  بیکاری

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ، حسن خلیل آبادی ، در آخرین جلسه شورای اداری بخش کهریزک اظهار کرد: هرچند که دو مقوله فرهنگ و اقتصاد رابطه‌ ای تنگاتنگ با هم دارند و گاهی اوقات تفاوت آن دو از یکدیگر بسیار سخت می‌شود، اما با این وجود چنین به نظر می‌رسد، کشورهایی که ابتدا به ارتقای فرهنگی جامعه خود می‌اندیشند، کار راحت ‌تری نیز برای رسیدن به توسعه اقتصادی و خصوصا جذب سرمایه در پیش دارند.
وی در ادامه تصریح کرد: یک توسعه پایدار در حوزه فرهنگی نیاز به برنامه ریزی درست دارد و بر اساس این برنامه است که چارچوب ها مشخص می شوند.
خلیل آبادی افزود: اگر شوراهای بخش و روستا و دیگر مسئولان با برنامه ریزی درست و با نیت خدمت رسانی به مردم پیش بروند و در این راه جناح بازی ها را هم کنار گذارند، دستیابی به یک توسعه پایدار دست یافتنی است.
رئیس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای اسلامی شهر تهران رویکرد تعاملی ، آزادی بیان و عقل گرایی را از شاخص های توسعه فرهنگی بیان کرد و افزود: باید برنامه ای را در زمینه توسعه ترسیم و تدوین کنیم که بر مبنای عقل و منطق استوار باشد.
وی گفت: ما در حالی بر روی معادن زندگی می کنیم که از مشکلات بیکاری رنج می بریم که لازمه آن تلاش در جهت رفع مشکلات و برنامه ریزی درست است.
خلیل آبادی عنوان کرد: هرگز منافع مردم را فدای گرایش های سیاسی خود نکنیم و با همگرایی و انسجام و آزادی بیان فرهنگ را که زیربنای توسعه است را قوام دهیم.
شایان ذکر است ،آخرین جلسه شورای اداری بخش کهریزک در سالجاری با حضورر فرماندار، امام جمعه باقرشهر و دیگر مسئولان محلی در فرمانداری کهریزک برگزار شد.
/خبرنگار :نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار