مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

418 مدرسه با سه هزار و 160 کلاس برای اسکان نوروزی فرهنگیان منظور شده است

بندرعباس(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه ستادهای اسکان فرهنگیان در 17 شهرستان و منطقه با یک‌هزار و 98 نفر عامل اجرایی در حال خدمات رسانی به فرهنگیان هستند، اظهار کرد: امسال برای اسکان مسافران فرهنگی در 17 پایگاه؛ 418 مدرسه با سه هزار و 160 کلاس درس با امکانات لازم در نظر گرفته شده است.

کد مطلب: ۸۰۸۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
418 مدرسه با سه هزار و 160 کلاس برای اسکان نوروزی فرهنگیان منظور شده است

به گزارش پانا هرمزگان، دانش هاشمی پور در حاشیه افتتاح ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان استان هرمزگان که با حضور استاندار هرمزگان انجام شد، افزود: ظرفیت ها و امکانات آموزش و پرورش هرمزگان به همه فرهنگیان سراسر کشو تعلق دارد و آموزش و پرورش با همه توان و ظرفیت خود پذیرای مسافران فرهنگی است که در این ایام به استان هرمزگان سفر می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان تاکید کرد: با وجود همه محدودیت‌ها و کمبودها تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا امکانات مورد نیاز ستادهای اسکان در مدارس مجری طرح تامین شود که امیدواریم بتوانیم میزبان شایسته ای برای فرهنگیان عزیز باشیم.

هاشمی پور با بیان اینکه مدارس ستاد اسکان فرهنگیان هرمزگان در مجموع ظرفیت اسکان بیش از 50 هزار مسافر را دارند، گفت: تجهیزات مورد نیاز و همچنین اقلام بهداشتی و حفاظتی در همه مدارس تامین است و کلاس‌ها به تناسب درجه بندی به کولر، یخچال، تلویزیون، فرش و سایر امکانات مجهز هستند.

وی همچنین گفت: پذیرش شدگان در ستادها اسکان فرهنگیان و همچنین عوامل اجرایی و فضاهای اسکان نوروزی تحت پوشش بیمه‌ قرار دارند.

این مسوول یادآورشد: نظارت مستمر بر فعالیت ستادهای اسکان با تاکید بر موضوع مهم تکریم مسافران، اولویت های کار ستادهای اسکان فرهنگیان استان هرمزگان است و این مهم با فعالیت میدانی بازرسان روزانه بررسی می شود.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان؛ بهره گیری از اقلام مختلف تبلیغاتی و اطلاع رسانی شامل تراکت، نشریه،‌ پیام کوتاه و انتشار روزانه اخبار و تحولات از جمله اقدامات ستاد فرهنگیان استان هرمزگان در نوروز 97 است.

هاشمی پور در پایان با اشاره به عملکرد ستاد اسکان فرهنگیان هرمزگان در نوروز سال گذشته بیان کرد: نوروز 96 در مجموع ۲۴۸ هزار نفر در قالب ۷۳ هزار و ۸۸۱ خانوار پذیرش شدند که به شاخص نفر روز در مجموع ۷۴۲ هزار و ۳۲۶ نفر روز از خدمات ستاد اسکان فرهنگیان استان بهره مند شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار