از محمدعلی فرهنگ ،پاکبان پاکدست کاشانی تقدیر شد + تصویر

این پاکبان پاکدست ، پس از پیدا کردن یک میلیارد ریال وجه نقد ، آن را به صاحبش برگردانده بود

کاشان(پانا)_در آیینی با حضور فرماندار، شهردار و جمعی از مسوولان محلی کاشان از محمد علی فرهنگ، پاک بان منطقه دو شهرداری کاشان تقدیر شد. این پاکبان پاکدست کاشانی ، پس از پیدا کردن کیف حامل یک میلیارد ریال وجه نقد ، آن را به صاحبش برگردانده بود.

کد مطلب: ۸۰۸۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
از محمدعلی فرهنگ ،پاکبان پاکدست کاشانی تقدیر شد + تصویر

در لوح تقدیری که توسط شهردار کاشان به این پاک بان درستکار اهدا شد ، آمده است:«مناعت طبع گوهر نابی است که خدای حکیم تنها در صدف وجود انسان هایی قرار می دهد که از ارزش دُرِّ درون خویش آگاه بوده و آن را با زنگارهای نفسانی نمی آلایند. آنان که در بازار روزگار تنها خریدار «معرفت»، «بزرگ منشی» و «عزت» هستند».

سعید ابریشمی راد در ادامه این لوح خطاب به محمد علی فرهنگ نوشته است «در این میان، جماعتی این خصلت نیک را پیوسته به ما یادآوری می کنند. بزرگوارانی چون شما که هر روز بی اعتباری سکه های دنیایی را در برابر یاقوت بی بدیل انسانی به اثبات می رسانند...آنانی که با کمند «خویشتنداری» سمند سرکش نفس را به بند می کشند و در مسابقه اخلاق مداری بر جایگاه نخست می ایستند».

در بخش دیگری از این لوح سپاس تأکید شده است:« مگر می توان از آنانی که تصویر پاکی را هر روز بی منت نثار آینه نگاه مان می کنند جز «پاک دستی» انتظار دیگری داشت و مگر می شود برای ایثارگرانی که هر روز به نیت زیست بهتر مردمان شان به مصاف با گزند گرما یا تازیانه سرما می روند غیر از «امانت داری» تصور متفاوتی را در سرپروراند».

ابریشمی در پایان اظهار کرده است:«برخود فرض می دانم به واسطه اقدام ارزشمند جنابعالی در حفظ امانت و نشاندن لبخند رضایت بر سیمای یک شهروند، طبقی از جنس خالصانه ترین ارادت ها را پیشکش حضور ارجمندتان نموده و مباهات خویش را برای همراهی تان در خانواده بزرگ شهرداری کاشان اعلام کنم؛سربلندی هماره تان را در آزمون های مختلف زندگی از دادار بی همتا آرزومندم».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار