نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

نمایندگان کوشیدند درحد مقدور ات دولت وکشور به معلمان شاغل وبازنشسته توجه شود

یزد(پانا)- صبح دوشنبه 28 اسفند96 جلسه شورای معاونین و مشاورین اداره کل با حضوردهقانی فیروزآبادی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و مدیران آموزش وپرورش شهرستان های تفت، میبد ومنطقه نیر برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۸۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
نمایندگان کوشیدند درحد مقدور ات دولت وکشور به معلمان شاغل وبازنشسته توجه شود

عباسعلی دانافر مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد ضمن خیرمقدم و تشکر بیان داشت: اهم مسائل مشکلات آموزش وپرورش استان معوقات معلمان و کسری بودجه است و توجه مجلس به شان و معاش معلمان و نقش حساس آموزش وپرورش اولیا و دانش اموزان در حفظ و حراست از کشور و امنیت ملی و لزوم توجه به آموزش وپرورش از این دیدگاه را خواستار شد.
دهقانی فیروزآبادی نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی باقدردانی از زحمات شیرزاد، حسن انتصاب عباسعلی دانافر را تبریک و از حمایت همه جانبه از مدیریت ها در راه تحقق اهداف اموزش وپرورش گفت.

وی افزود: نمایندگان کوشیدند درحد مقدورات دولت و کشور به معلمان شاغل و بازنشسته توجه شود گرچه قبول داریم با توجه به تورم و عقب ماندگاهی ها این مقدار کافی نیست ضمنا نمایندگان سعی در جلوی گیر گرانی نرخ خدمات دولتی و سوخت و رشد تورم و رکود را بگیرند تا ازاین راه هم به انها کمک شود.
توجه و اهتمام مجمع نمایندگان و همراهی با مدیران استان و شخص استاندار نکته دیگری بود که نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.
وی درپایان جلسه سال نو را به عموم فرهنگیان و افتخارآفرینان بیست وجها رساله و مدیرکل تبریک گفت.
مقرر شد درجلسات کاری بعدی مسائل خاص آموزش وپرورش دو شهرستان میبد وتفت و منطقه نیر مطرح و تصمیم گیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار