شهردار مشگین‌شهر:

مشگین‌شهر به عنوان برند "گردشگری هیجانی" کشور معرفی می‌شود

اردبیل (پانا) - شهردار مشگین‌شهر از معرفی شهرستان مشگین‌شهر به عنوان برند گردشگری هیجانی در سطح کشور خبر داد و گفت: این شهرستان ظرفیت تبدیل شدن به برند گردشگری هیجانی کشور رادارد.

کد مطلب: ۸۰۸۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
مشگین‌شهر به عنوان برند "گردشگری هیجانی" کشور معرفی می‌شود

علی فتحی در همایش شهرداران استان اردبیل اظهار داشت: زوایای مختلف برندسازی گردشگری هیجانی شهرستان مشگین‌شهر در سطح کشور به خوبی و به درستی بررسی شده است که در این زمینه تصمیم بر این شد تا این شهرستان به عنوان برند گردشگری هیجانی کشور معرفی شود که در همین رابطه این مهم می‌تواند نقش بسزایی در توسعه گردشگری منطقه را نیز ایفاء کند.

وی با اشاره به بررسی ابعاد مختلف برندسازی گردشگری این شهر تصریح کرد: برای توسعه گردشگری شهرستان مشگین‌شهر هم‌اندیشی‌های متعددی صورت گرفته که در این زمینه ضرورت دارد که توجه داشته باشیم که توسعه گردشگری نیازمند استراتژی و برندسازی است که در طول سالهای گذشته به تجربه مشاهده شد که شهر توریستی سرعین با معرفی خود به عنوان برند چشمه‌های آبگرم معدنی توانست به توسعه گردشگری دست یابد.

شهردار مشگین‌شهر ضمن تاکید بر اینکه در وضعیت فعلی زیرساخت‌های مناسبی برای معرفی این شهر به عنوان برند کشوری گردشگری هیجانی فراهم آمده است افزود: در نوروز سال 97 این ظرفیتها و قابلیتها به خوبی با طرح‌ها و برنامه‌های اندیشیده و تدارک دیده شده به مسافران و گردشگران حاضر در منطقه معرفی خواهد شد که در این زمینه تمامی دستگاههای باید تعامل سازنده‌ای داشته باشند.

فتحی ضرورتر نوسازی برخی تجهیزات و ماشین‌آلات شهری مشگین‌شهر را یادآور شد و اظهار کرد: علاوه بر مشکل تجهیزات و ناوگان فرسوده شهری، بدهی شهرداری مشگین‌شهر نیز در کنار این مشکل معضل جدی است و در وضعیتی که 22 میلیارد تومان بدهی داریم امسال فقط 1.5 میلیارد تومان پرداخت کردیم و نیاز است تا در سالهای آینده برنامه جامعی برای حل این مشکل داشته باشیم.

مدیرکل امور شهری استانداری اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به تشکیل ستاد مدیریت بحران در تمامی شهرداری‌های استان گفت: با توجه به اینکه بیشترین میزان خسارت در شرایط بحرانی به شهرها تحمیل می‌شود، ضروری است شهرداری‌ها در مدیریت بحران اهتمام جدی داشته باشند.

مسعود امامی‌یگانه یکی از مشکلات شهرداری‌ها را نبود درآمد پایدار دانست و اظهار کرد: در همین رابطه انتظار می‌رود از سال آینده موضوع جذب سرمایه‌گذار به قوت مورد توجه قرار گیرد که در این زمینه ما نیز حمایتهای لازم را از شهرداری خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار