معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر:

سواد آموزان استان با فناوری‌های پیشرفته آشنا می‌شوند

بوشهر ( پانا ) معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: سواد آموزان دوره انتقال برای کسب مهارت متناسب با نیازها، علاوه بر مهارت‌های اجتماعی با فناوری‌های جدید و پیشرفته آشنا می‌شوند.

کد مطلب: ۸۰۸۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
سواد آموزان استان با فناوری‌های پیشرفته آشنا می‌شوند

غلامرضا دانش‌فر ، در جلسه کارگاه آموزشی طرح آموزش رایانه ویژه آموزش دهندگان 5 شهرستان و منطقه استان بوشهر اظهار داشت: در آموزش رایانه به افراد سواد آموز باید تفاوت‌ها را نسبت به دیگر افراد جامعه در نظر گرفت و با توجه به این مهم شیوه‌هایی ساده، مناسب و در عین حال مؤثر برای یادگیری این سواد آموزان استفاده شود.

معاون سواد آموزی استان بوشهر با اشاره به اینکه امسال تاکنون آموزش مقدماتی رایانه به 100 سواد آموز دوره انتقال استان ارائه شده است،گفت: سواد آموزان دوره انتقال برای کسب مهارت متناسب با نیازها، علاوه بر مهارت‌های اجتماعی به فناوری‌های جدید و پیشرفته آشنا می‌شوند.

وی با تاکید براینکه کار آموزش رایانه باید در کنار آموزش سواد به بی‌سوادان صورت بگیرد، افزود: با وجو د اهمیت فراوان آموزش طرح رایانه به سواد آموزان نباید کوچک‌ترین خللی در برگزاری کلاس‌های درسی و آموزش و یادگیری سواد آموزان بوجود آید.

دانش‌فر برای رایج شدن استفاده از این ابزار نو در فرایند تحصیلی افراد سواد آموز را مستلزم تلاش بیشتر دانست و بیان کرد:تغییرات زیادتر در شیوه نگارش کتاب‌های درسی و همچنین کاربردی‌تر کردن بیشتر رایانه در دوره‌های مختلف سواد آموزی مسیر را برای عادی‌تر شدن ورود این ابزار جدید به دوره‌های تحصیلی سواد آموزان فراهم می‌کند.

وی از تحت پوشش قرار گرفتن 15هزار سواد آموز خبر داد و افزود: از چهار سال گذشته تاکنون با تلاش آموزش دهندگان بیش از 15هزار نفر در دوره های مختلف سواد آموزی تحت پوشش قرار گرفته‌اند.

معاون سواد آموزی استان بوشهر تصریح کرد:برای داشتن جامعه ای توسعه یافته راهی بجز کارآمدتر کردن و به‌روز رسانی روش‌ها و ابزارهای یادگیری نداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار