موگرینی: هیچ پیشنهادی برای تحریم‌های بیشتر ایران وجود ندارد

تهران (پانا) - مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید که امروز در بروکسل، هیچ پیشنهادی برای تحریم‌های بیشتر ایران وجود ندارد.

کد مطلب: ۸۰۸۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
موگرینی: هیچ پیشنهادی برای تحریم‌های بیشتر ایران وجود ندارد

به گزارش فارس از وبسایت اتحادیه اروپا، فدریکا موگرینی گفت امروز اعضای اتحادیه اروپا در بروکسل پیرامون ادامه اجرای کامل برجام صحبت خواهند کرد.

وی افزود: «ما روز جمعه کمیسیون مشترک درباره اجرای توافق هسته‌ای ایران را داشتیم. من وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا را درباره نتایج خوب این نشست مطلع خواهم کرد. ما درباره راه‌هایی که می‌توانیم توافق هسته ای با ایران را به صورت کامل حفظ کنیم بحث خواهیم کرد. هیچ پیشنهاد و طرحی برای اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران نخواهیم داشت».

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ادامه گفت «امروز بر ادامه اجرای کامل توافق هسته‌ای تمرکز می‌کنیم. کشورهای اروپایی و همچنین آمریکا، روسیه، چین و ایران روز جمعه به این ارزیابی رسیدند که توافق اجرایی شده است و اینکه تمام اعضا به این توافق پایبند باشند. بسیار مهم است که توافق هسته‌ای را با موضوعات منطقه ای مانند نقش ایران در منطقه تفکیک کنیم. به موضوعات منطقه ای مانند موشک های بالستیک‌های ایران باید به صورت جداگانه پرداخته شود. گفت‌وگوهای سیاسی سطح بالایی با ایران را درباره موضوعات منطقه‌ای داریم که درباره یمن به نتایج نه چندان خوب اما دلگرم کننده رسیدیم».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار