پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به مناسبت فرا رسیدن سال نو

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به مناسبت فرا رسیدن سال نو پیام تبریک صادر کرد.

کد مطلب: ۸۰۸۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به مناسبت فرا رسیدن سال نو

به گزارش پانا-مازندران، در پیام سید علی قاسمی آمده است:

بهار سرآغاز روییدن است و هر رویشی را ساختنی دوباره و رستاخیزی است ماندنی. طبیعت همگام با فطرت انسان در مسیر تعالی و ترقی هوشمندانه می پاید تا فانوس های ذهن و جان بشریت را در ظلمات حیات روشن نماید و به سرچشمه آب حیات برساند.

هنگامه‌ای که بذر تعلیم و تربیت در باغستان زیست کاشته شود در بهاران زیبا بالنده می گردد و روح و روان را فزاینده و سرشار از سرمستی معنویت و کمال می نماید. در حقیقت بهار طبیعت، مهم ترین نشانه ای است که آدمی را به یاد رویش جوانه های علم و دانش می اندازد. فراگیری علم و دانش انسان‌ها را از ظلمات جهل و خودخواهی بیرون آورده و به سرمنزل حقیقت و نیکویی رسانده و موجب رویش جان ها می گردد.

اکنون که در بهار طبیعت قرار داریم ، خداوند بزرگ را شاکریم در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال» نامگذاری شد تمام تلاش خود را در جهت تحقق این شعار در مجموعه تعلیم و تربیت استان و اهداف والای دولت تدبیر و امید به کار گرفتیم که شاخص‌ها و موفقیت‌های به دست آمده گواه این مدعاست.

دستگاه تعلیم و تربیت مازندران بهار حقیقی خود را از آغازین روزهای شروع به کار در ابتدای دولت یازدهم آغاز کرد و با همت تمامی دلسوزان و متخصصان، همراهی خانواده بزرگ فرهنگیان اعم از معلمان گرامی دانش‌آموزان عزیز و خانواده‌های محترم و همچنین مشارکت خیرین بزرگوار، قدم در راهی نهاد که امروز پس از ۴ سال سرآمد است. این راه بی پایان همچنان ادامه خواهد داشت و با توکل بر خداوند منان در سال ۹۷ با هم افزایی و همدلی هرچه بیشتر، فتح قله های موفقیت ، رضایت و پیشرفت را مدنظر دارد.

از این رو همگام با تحول بنیادین طبیعت، ناب ترین شکوفه های تبریک را نثار جامعه فرهنگی و دانش آموزان استان کرده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال و سبحان برای همه ملت ایران، خانواده های معزز شهدا و ایثارگران به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز استان و تمامی فرهنگیان این دیار سبز مسئلت می نمایم.

سید علی قاسمی تروجنی

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار