مدیر آموزش و پرورش شهرستان منوجان:

17 کلاس درس در شهرستان منوجان آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است

کرمان(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان منوجان در جلسه شورای معاونان گفت: 17 کلاس درس در شهرستان منوجان آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است.

کد مطلب: ۸۰۸۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
17 کلاس درس در شهرستان منوجان آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است

ابراهیم چتروز اظهار داشت: تعداد 3 مدرسه در شهر منوجان و 1 مدرسه در شهر نودژ برای پذیرایی از میهمانان نوروزی آماده شده اند.

وی افزود: مدرسه شبانه روزی دخترانه کاردانش ابرار جنب سپاه، مدرسه شبانه روزی مهر جنب پمپ بنزین دوراندیش و مدرسه الزهرا نودژ واقع در شهرک شهید بهشتی، انتهای بلوار اندیشه برای اسکان میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است همچنین در صورت نیاز مدرسه شبانه روزی فروغ اندیشه نیز رزور می باشد.

چتروز با بیان این که مراکز اسکان از 28 اسفند تا 13 فروردین سال آینده برای حضور میهمانان نوروزی فعالیت دارند، تصریح کرد: پذیرش در این مراکز اسکان عمومی و با اولویت فرهنگیان است و تلاش خود را انجام می دهیم که امکانات بهتری نسبت به سال گذشته ارائه شود.

وی گفت: اولویت اسکان مسافران را مدارس نوساز و مدارسی است که امکانات رفاهی بیشتر و بهتری دارند قرار دادیم و در این راستا سه مدرسه شبانه روزی که نوساز و امکانات بهتری دارند در نظر گرفته شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان منوجان خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش شهرستان منوجان تمامی امکانات خود را بسیج می کند تا میزبانی خوبی از میهمانان نوروزی در این شهر داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار