مدیرکل آموزش و پرورش سمنان: داشتن دیدگاه مشارکتی و فهم مشارکتی ضرورتی اجتناب ناپذیراست

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان بر داشتن دیدگاه مشارکتی و فهم مشارکتی به عنوان ضرورتی اجتناب ناپذیر تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۰۸۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش سمنان: داشتن دیدگاه مشارکتی و فهم مشارکتی ضرورتی اجتناب ناپذیراست

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، محمد دستورانی در جلسه هم اندیشی کارشناسان مدارس و مراکز غیردولتی استان سمنان بیان کرد: امروزه در عصر انفجار اطلاعات و ارتباطات، افزایش دانش و آگاهی و توانایی که تحولات مهمی در همه عرصه‌های مختلف ایجاد کرده است مطالبه عمومی برای افزایش کیفیت آموزشی و آموزش با کیفیت زمینه‌ای ایجاد کرده است که استفاده از ضرورت و مشارکت مردمی نه بعنوان یک انتخاب بلکه بعنوان موثرترین راه دسترسی به آموزشی با کیفیت و برآورده کردن انتظارات مردم از نظام آموزشی تلقی می‌شود و در همین راستا هدف ورود بخش غیردولتی بازوی توانمندی برای دستگاه تعلیم و تربیت محسوب می‌شوند.

وی در ادامه اظهار کرد: آموزش و پرورش باید توسط مردم و با کمک و نظارت خانواده‌ها اداره شود و تحقق این امر از طریق توسعه مشارک‌های مردمی و غیردولتی تحقق می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد: با توجه به مشکلات کمبود نیروی انسانی، فضای آموزشی و تراکم بالای دانش‌آموزان در استان، باید بستر این مشارکت را فراهم و تسهیل کنیم.

دستورانی خاطرنشان کرد: ما باید با انعکاس دستاوردهای خوب بخش غیردولتی به جامعه، هم نگرش و بینش غلط و نادرست به فعالیت‌های آموزش و پرورش در این حوزه را اصلاح و با اقدامات لازم نگاه مشارکت جویانه را تقویت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار