رئیس اداره توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان اعلام کرد

توزیع بیش از ۸ هزار جلد کتاب در مدارس مناطق محروم استان کرمان

کرمان (پانا) - رئیس اداره توسعه مشارکت‌های مردمی، مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش استان کرمان از توزیع بیش از ۸ هزار جلد کتاب در مدارس مناطق محروم استان و ۲ هزار جفت کفش بین دانش‌آموزان محروم استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۸۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
توزیع بیش از ۸ هزار جلد کتاب در مدارس مناطق محروم استان کرمان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش، فریبا اسکندری‌زاده با بیان اینکه خیران نگاه ویژه‌ای به دانش‌آموزان محروم استان دارند گفت: در این راستا بیش از ۲۰۰ دست لباس نیز به دانش‌آموزان محروم استان اهدا شده است.

وی افزود: طرح تجهیز کتابخانه‌های مدارس و اهدا کتاب توسط خیران از دیگر اقداماتی است که در اسفندماه سال جاری به ثمر نشسته است و بیش از ۸ هزار جلد کتاب در سطح مدارس استان توزیع شده است.

اسکندری‌زاده خاطرنشان کرد: در طرح کمک به دانش‌آموزان محروم و بی‌بضاعت، مدارس غیردولتی کمک‌های انسان دوستانه‌ای در این راستا انجام داده‌اند و با حمایت از دانش‌آموزان چه از طریق تخفیف شهریه و کمک‌های غیرنقدی گام‌های موثری برداشته‌اند.

رئیس اداره توسعه مشارکت‌های مردمی، مدارس و مراکز غیردولتی بر تداوم اقدامات انسان دوستانه در حوزه تعلیم و تربیت و استفاده از ظرفیت‌های خیران در این حوزه تاکید کرد و گفت: خیران بزرگترین یاری گر دانش‌آموزان در مناطق محروم هستند و در حوزه تعلیم و تربیت در مدرسه‌سازی و مدرسه‌یاری به کمک آموزش و پرورش می‌آیند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار