معاون پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: فعالیت 124 واحد آموزشی برای اسکان نوروزی فرهنگیان

بهارلو: تهران آماده استقبال از میهمانان فرهنگی در ایام نوروز است

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران از آمادگی تهران برای استقبال از میهمانان فرهنگی در ایام نوروز خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۸۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
معاون پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: فعالیت 124 واحد آموزشی برای اسکان نوروزی فرهنگیان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، محسن بهارلو با بیان اینکه خدمات موثر موجب انگیزه بخشی به فرهنگیان خواهد شد اظهار کرد: مدیران و سرایداران مدارس در خط مقدم ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه عوامل اجرایی اسکان نوروزی گفت: سال گذشته به همت و تلاش شما عزیزان، تهران میزبان بیش از 95.000 نفر روز میهمان فرهنگی بود و در ارزیابی‌های انجام شده رضایت نسبی نیز وجود داشته است. امسال نیز 124 واحد آموزشی در قالب 1294 کلاس درس و 16 مرکز اسکان دائم به عنوان اسکان نوروزی پذیرای همکاران فرهنگی خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه استقبال گرم و تکریم فرهنگیان میهمان همواره مورد تاکید بوده و هست افزود: ارائه خدمات به مسافران فرهنگی در ایام سال جدید، انگیزه نیروی انسانی را افزایش می‌دهد و همکاران فرهنگی را برای ماموریت اصلی خود که تعلیم و تربیت نسل آینده ساز انقلاب اسلامی ایران است مهیا می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران بر استفاده حداکثری از امکانات تاکید کرد و افزود: معلمان متولی توسعه یافتگی کشور هستند و ارائه خدمات به این قشر زحمت کش در ایام نوروز موجب افزایش شوق و انرژی در آنان برای تربیت فرزندان ایران است.

بهارلو با تقدیر از خدمات عوامل اجرایی ستاد اسکان در سال گذشته اضافه کرد: با زحمات شما در سال گذشته 90 هزار نفر مسافر فرهنگی از تهران بازدید کرده و در مراکز اسکان شهر تهران، پذیرش شدند.

وی بر پذیرش همراه با صبوری و تدبیر مسافران نوروزی در سال جدید تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار