کارشناس مسئول فعالیتهای فرهنگی ، هنری آموزش و پرورش اسلامشهرگفت:

حضورگسترده دانش آموزان شهرستان اسلامشهر در مسابقات فرهنگی ، هنری

اسلامشهر (پانا)-کارشناس مسئول فعالیتهای فرهنگی ، هنری آموزش و پرورش اسلامشهر از ثبت نام اکثردانش آموزان آموزش و پرورش منطقه در سایت همگام جهت شرکت در مسابقات فرهنگی ، هنری سال 96 خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۸۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
حضورگسترده دانش آموزان شهرستان اسلامشهر در مسابقات فرهنگی ، هنری

روح الله دینی در گفتگو با خبرنگار پانا شهرستانهای تهران در این رابطه اظهار داشت :با همکاری خوب مدیر ، معاون پرورشی و تربیت بدنی و مجموعه همکاران آموزش و پرورش اسلامشهر شاهد حضورپرشور دانش آموزان در مسابقات فرهنگی ، هنری سال 96 بودیم .

وی در ادامه افزود:در مسابقات پرسش مهر هجدهم ریاست جمهور نیز بیست رتبه برتر را کسب نمودیم و نسبت به سال گذشته از پیشرفت بسیار بالایی برخوردار بودیم.

کارشناس مسئول فعالیتهای فرهنگی ، هنری آموزش و پرورش اسلامشهر تاکید کرد:همکاران و دانش آموزان ما در دو هنرستان شهدای واوان و معرفت در رشته های طراحی ،پوستر،مقاله پژوهشی ،وب نوشت ، نمایشنامه نویسی و نقاشی توانستند رتبه های برتر استانی را کسب کنند.

دینی خاطر نشان کرد :همکاران اداره آموزش و پرورش وسایر دانش آموزان و مجموعه کادر واحدهای آموزشی نیز در مابقی رشته ها از جمله ،شکسته نستعلیق ، ثلث ،عکاسی و سخنوری به رتبه های برتر دست یافتند.

/خبرنگار:حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار