رئیس دبیر خانه مجلس دانش آموزی: مجلس دانش آموزی صدای رسای دانش آموزان است

بوشهر ( پانا ) - رئیس دبیر خانه مجلس دانش آموزی کشور تاکید کرد دانش آموزان در مجلس دانش آموزی با ارائه طرح‌ها و ایده‌ها ی نو به مسئولان می توانند در توسعه استان و کشور سهیم باشند .

کد مطلب: ۸۰۸۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
رئیس دبیر خانه مجلس دانش آموزی: مجلس دانش آموزی صدای رسای دانش آموزان است

زهرا پناهی‌روا که برای نظارت بر انتخابات شوراهای دانش‌آموزی به استان بوشهر سفر کرده است، بیان کرد: هدف از مجلس دانش آموزی تربیت اجتماعی و سیاسی دانش‌آموزان و آشنایی هر چه بیشتر آنان با مهارتهای مدیریتی است .

پناهی‌روا افزود : نمایندگان مجلس دانش‌آموزی آینده‌سازان جامعه اسلامی هستند که با برگزاری نشست‌های تخصصی، علمی و آموزشی بر میزان آموخته‌ها و مهارت‌های آنها افزوده می‌شود .

وی با بیان اینکه انتخابات مجلس دانش‌آموزی در مرحله استانی در حال برگزاری است، تصریح کرد: در نهایت یکصد و پنجاه دانش آموز به نهمین مجلس دانش‌آموزی کشور راه می‌یابد که از این میان چهار دانش آموز از اقلیت‌های دینی ، دو دانش آموز استثنایی با نیازهای ویژه و دو دانش آموز از مدارس ایرانی خارج از کشور نیز عضو این مجلس هستند.

پناهی روا تصریح نمود : اعضای مجلس دانش آموزی کشور نمایندگان قشر دانش‌آموزی هستند که به عنوان صدای رسای دانش‌آموزان ایران اسلامی می‌توانند مسائل و مشکلات دانش‌آموزان را به گوش مسئولان برسانند با ارائه ایده‌ها و نظر و پیشنهادهای خوب در سطوح استانی و کشوری مفید و موثر واقع شوند.

وی خاطر نشان کرد: استان بوشهر دو نماینده در مجلس دانش‌آموزی دارد که شامل یک دانش‌آموز دختر و یک دانش آموز پسر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار