مدیر کل آموزش و پرورش بوشهر: یکی از رسالت‌های آموزش‌وپرورش، اجتماعی‌کردن دانش‌آموزان است

بوشهر ( پانا ) - مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : یکی از رسالت‌های آموزش و پرورش، اجتماعی‌کردن دانش‌آموزان است و در سند تحول بنیادین که نقشه راه ماست این مسئله به خوبی در ساحت تربیت سیاسی اجتماعی مشخص شده است که به عنوان یک راهبرد در اختیار همه معلمان است.

کد مطلب: ۸۰۸۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش بوشهر:  یکی از رسالت‌های آموزش‌وپرورش، اجتماعی‌کردن دانش‌آموزان است

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در انتخابات شورای دانش آموزی استان و نهمین دوره مجلس دانش آموزی بیان داشت : در آستانه سال نو هستیم و امیدواریم سالی توام با پیروزی و شادی برای همه مردم باشد.

ناصر کرمی با قدردانی از حضور رئیس دبیرخانه مجلس دانش آموزی کشور در این مراسم، خاطرنشان کرد: این برنامه برای انتخاب نمایندگان استان برای راه‌یابی به مجلس دانش‌آموزی کشور برگزار شده است و امیدواریم نمایندگان شایسته‌ای انتخاب شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: باید دانش‌آموزان را افرادی مشارکت‌جو، مسئولیت‌پذیر و اثرگذار تربیت کنیم و در دوران دانش‌آموزی باید این فرصت برای دانش‌آموزان فراهم شود تا تمرینی برای حضور در صحنه‌های مختلف اجتماعی باشد که از همان انتخابات در درون مدرسه خود شکل می‌گیرد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان باید در اداره مدرسه خود سهیم و شریک باشند، افزود: این موضوع باعث می‌شود تا دانش‌آموزان در آینده و در زندگی اجتماعی خود نیز مسئولیت‌پذیر باشند و نقش خود را در اجتماع ایفا کنند.

کرمی بیان کرد: حس مسئولیت‌پذیری و اثرگذاری باید در کنار مسائل آموزشی و مهارت‌آموزی باید مد نظر باشد و دانش‌آموزان به این سمت و سو حرکت داده شوند.

وی گفت: امروزه انتخابات به عنوان یک اصل در جوامع پذیرفته شده است و بهترین نوع حکومت‌ها حکومت‌های مبتنی بر آراء و نظرات مردم است و برای اینکه در آینده کشور ما بر اساس اراده مردمی اداره شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار