البرز مقصد گردشگران می شود

کرج (پانا) - معاون رئیس جمهور ورئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: با ظرفیت های تاریخی و گردشگری که در استان البرز وجود دارد و با نگاه ویژه استاندار؛ در آینده نزدیک البرز مقصد گردشگران خواهد شد.

کد مطلب: ۸۰۸۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
البرز مقصد گردشگران می شود

به گزارش خبرنگار پانا از البرز؛ محمدعلی نجفی شامگاه یکشنبه در حاشیه بازدید دکتر علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهور ورئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از مجموعه کاروانسرای تاریخی ینگه امام در شهرستان ساوجبلاغ گفت: ترددهای میلیونی و ظرفیت ها ی ویژه طبیعی وگردشگری و اماکن تاریخی ویژه ای در البرز وجود دارد و بنظر می رسد موضوع گردشگری در این استان مهم باشد.


وی افزود: با وجود اینکه عنوان می شود البرز مسیرعبوری است؛ با توجه به نگاهی که در استاندار البرز وجود دارد و ظرفیت های این بخش؛ در آینده شاهد این خواهیم بود که البرز به مقصد گردشگران تبدیل شود.


مونسان در ادامه از واگذاری کاروانسرای تاریخی ینگه امام جهت مرمت و بازسازی به بخش خصوصی خبر داد و گفت: با ترمیم این مکان تاریخی شاهد اقامت مسافران در این کاروانسرا خواهیم بود.


وی در بخش دیگری با اشاره به برنامه های سازمان میراث فرهنگی کشور در ایام نوروز گفت:در برنامه های نوروزی فرمایشات رئیس جمهور با رویکرد برنامه های پرنشاط و امید بخش برای مردم پیش بینی شده است.


مونسان با بیان اینکه افزایش کیفیت خدمات سفر رویکرد برنامه های این سازمان در نوروز ۹۷ است؛ افزود: ‍‍۱۹ دستگاه اجرایی و ۵۰۰ هزار نفر آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی در کشور هستند.


وی ادامه داد: این زمینه فراهم شده تا هم وطنان از پورتال سازمان گردشگری بتوانند مکان های مورد نظر خود را برای سفر انتخاب کنند و تلاش شده تا تمام جاذبه های طبیعی و تاریخی را این پورتال معرفی کنیم تا مردم مقاصد گردشگری خود را انتخاب کنند.

مونسان گفت: به هم وطنان توصیه می شود که سفررا از نقطه شروع ببینند و هیچ تعجیلی برای رسیدن به مقصد نداشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار