پیام قدردانی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران از استاندار البرز

کرج (پانا) - معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با صدور پیامی از محمدعلی نجفی استاندار البرز قدردانی بعمل آورد.

کد مطلب: ۸۰۸۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام قدردانی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران از استاندار البرز

به گزارش خبرنگار پانا از البرز؛ در متن این پیام آمده است:
اگر امروز مدیران و تلاشگران صنعت هسته ای کشور با عزمی استوار و خلل ناپذیر، پای در میدان مجاهدت علمی نهاده و در پرتو اراده ملّی و انسجام اسلامی، برگ زرّین دیگری به کارنامه پرافتخار نظام مقّدس جمهوری اسلامی ایران می افزایند، بر ناظران آگاه و صاحب بصیرت، آشکار و هویداست که این دستاوردها، مرهون همکاری های افرادی از خود گذشته است که بی نام و نشان، در زمینه حضور قدرتمند فرزندان این مرزو بوم را در این کارزار جهانی فراهم نموده اند.
از این رو برخود لازم می دانم به پاس تلاش های مجدانه و بی شائبه جنابعالی در خصوص، همکاری با این سازمان تقدیر و تشکر نمایم.
امید است در پرتو الطاف الهی، بیش از پیش در مسیر خدمت رسانی به مهین عزیز اسلامی توفیق یافته و با تلاش و همّت مضاعف در راه تحقق اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، برحسنات کارنامه ی خدمات خود بیفزایید.
دوام سلامتی و مزید سرافرازی و بهروزی جنابعالی و همکاران گرامی را در سایه ی عنایات و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و زعامت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای (مدّظله العالی) از درگاه یگانه هستی بخش مسئلت می نمایم.
علی اکبر صالحی
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار