قائم مقام سازمان دانش‌آموزی: پیگیر هزینه‌های درمانی دانش‌آموزان حادثه‌دیده هرمزگانی هستیم

تهران (پانا) - قائم مقام سازمان دانش‌آموزی از پیگیری وضع دانش‌آموزان حادثه‌دیده هرمزگانی در زمینه‌های درمانی و آموزشی تا حد ممکن و در حیطه اختیارات سازمان خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۸۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
قائم مقام سازمان دانش‌آموزی: پیگیر هزینه‌های درمانی دانش‌آموزان حادثه‌دیده هرمزگانی هستیم

محمود علیگو در گفت‌وگو با پانا درباره نحوه حمایت از این دانش‌آموزان که در تابستان دچار حادثه واژگونی اتوبوس در محور داراب -میناب شده بودند، اظهار کرد: همچنان پیگیر فعالیت‌ها و کارهای این دانش‌آموزان هستیم و تاجایی که به بیمارستان و هزینه‌‌های درمان مربوط می‌شد، موضوع را مورد توجه قرار دادیم. البته بخشی از هزینه‌های درمانی مربوط به بیمه است که از حیطه کاری سازمان خارج می‌شود و ظرفیتی برای پیگیری این بخش از کار برای ما وجود ندارد.

وی ادامه داد: در زمینه مسائل آموزشی هم پیگیر فعالیت‌های دانش‌آموزان هرمزگانی بودیم. وزیر آموزش و پرورش شخصا این موضوع را مورد توجه قرار داد و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان به گونه‌ای عمل شد که این دانش‌آموزان از روند تحصیلی عقب نیفتند.

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی افزود: در آموزش‌های درنظر گرفته شده برای دانش‌آموزان یا معلم خصوصی در نظر گرفته شد یا از طریق آموزش‌های از راه دور شرایط تحصیلی برای آن‌ها فراهم شد تا از گردونه تحصیلی عقب نباشند.

علیگو با اشاره به اینکه برخی از دانش‌آموزان در حادثه هرمزگان مشکل خاصی نداشتند و سریعا مداوا شدند، تصریح کرد: حدودسه تا چهار دانش‌آموز با مشکلات حادی مواجه شدند که این دانش‌آموزان به عضویت افتخاری خبرگزاری پانا در آمدند و بابت فعالیت حقوق دریافت می‌کنند همچنین به عنوان یک خبرنگار با آن‌ها قرارداد بستیم و حمایت طولانی مدت از این دانش‌آموزان خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار