باید امید در دانش اموزان تقویت شود

مدیرکل اموزش و پرورش استان گیلان بر تقویت امید و افزایش انگیزه در بین دانش اموزان استان برای ارتقای جایگاه علمی اموزش و پرورش گیلان در سطح کشور تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۰۸۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد
باید امید در دانش اموزان تقویت شود

به گزارش خبرنگار پانا ازگیلان، مهدی حاجتی مدیرکل اموزش و پرورش گیلان صبح یکشنبه در مراسم تجلل از نفرات برتر کنکور و دانش اموزان ممتاز گیلان با عنوان جشن ستارگان اظهار کرد :خانواده ها نقش بسیار مهمی در ایجاد انگیزه فرزندان دارند .

وی افزود: دانش اموزان باید از دانش اموزانی که موفقیت های خوبی به دست اوردند الگو برداری کنند و خود باوری و اعتماد به نفس باید در بین دانش اموزان و دانش اموزان و همه اقشار علمی و اموزشی استان تقویت شود و ارتقا یابد .

وی تاکید کرد :در صورتی که تدبیر و مدیریت در زمان با نگاه به اینده صورت پذیرد این کار شدنی است و باید دراینده شاهد موفقیت های بیشتری در استان باشیم .

حاجتی با تاکید برلزوم استفاده از راهنمایی مشاوران اموزش و پرورش و حمایت خانواده ها از فرزندان این مرزو بوم خاطرنشان کرد:گیلان دانش اموزان سختکوشی دارد و باید در محیط مدرسه فعال باشد و همچنین دانشجو باید در محیط مراکز اموزشی پویا باشد .

مدیرکل اموزش و پرورش گیلان تاکید کرد : ناامیدی دشمن یاد گیری است و باید امید در دانش اموزان تقویت شود .

حاجتی با اشاره به اینکه نتیجه تلاشهای امروز دانش اموزان ، اینده درخشانی را برای اموزش و پرورش گیلان در سطح کشور رقم خواهد زد گفت : در صورتی که دانش اموز تشویق و ترغیب شود می تواند به سوی موفقیت های بیشتر گام برداشته و با انگیزه بیشتر موفق باشد .

وی با تاکید برلزوم کاهش استرس و فشار روحی بر دانش اموزان در خانواده و مدرسه افزود: باید از زمانها به درستی استفاده کرد و محیط اموزش و پرورش استان باید محیط رقابت سالم باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار