پیام سرپرست آموزش و پرورش استان اصفهان به مناسبت فرا رسیدن سال نو

اصفهان(پانا)_محمدجواد احمدی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در آستانه سال نو پیام تبریکی را برای هموطنان عزیز به ویژه جامعه فرهنگیان صادر کرد ، متن پیام به شرح زیر است:

کد مطلب: ۸۰۸۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام سرپرست آموزش و پرورش استان اصفهان به مناسبت فرا رسیدن سال نو

به نام خدا

بهار ، آغاز باران در لحظه های ناب نو شدن است ، بهار ، بلوغ شبنم و مه بر فریادهای سرخ باغ های طبیعت است و نوروز طلوعی برای شکفتن فردا تا در پرتو آن هزار پرچم شکوفایی برافراشته شود و آیینه های برکات الهی تکثیر گردد.

سالی را با عهدهایی و رفتارهایی سپری کردیم و برگی از عمرمان و فصلی از زندگی مسئولانه را به پایان بردیم . اکنون ما مانده ایم و هزار کار نکرده ، ما مانده ایم و صدها چراغی که از تجربه های گذشته در دست داریم ، ما مانده ایم و افق طولانی پیش رو که پیمایش آن بسی سختی و سرمستی می طلبد و ما مانده ایم و عهدی که با جانان داریم که تا آخرین لحظه های هستی قابل فراموشی و خاموشی نیست.

اکنون در این فراز شورانگیز از خداوند مقلب القلوب و الابصار ، پروردگار مدبر الیل و النهار ، آفریدگار محول الحول و الاحوال بخواهیم که نگاهی تازه تر ، قلبی مهربان تر ، عقلی سالم تر و فراگیرتر و حالی خوشتر برای یک زندگی سرافرازانه تر به ما عنایت فرماید تا به مسئولیت های الهی فردی و اجتماعی خود واقف تر شویم ، وظیفه بندگی را به شایستگی به انجام برسانیم و به میثاق خویش در ارتباط با جامعه ای که در آن زندگی می کنیم عمل نماییم . به آیین پاک همگرایی و همدلی روی آوریم و آینه ای را بگردانیم که ماه و خورشید هم همان آینه را می گردانند . امیدوارم راهی که از جمله آموزش و پرورش برای رسیدن به کعبه رستگاری گشوده و آذین بسته، در این سال پر رونق تر و شکوهمندتر شود و در پرتو آن فرهنگیان شریف و بزرگوار دلارام شوند و دانش آموزان عزیزمان پلکانی تعالی و شکوفایی را بپیمایند . مسئولان با عزمی راسخ به مدد نظام تعلیم و تربیت بشتابند و با شورانگیز کردن فضای مدارس ، بهار را درونی و دائمی سازند و سعادتمندی جامعه را از این رهگذر تضمین نمایند و همگان بدانند که بلند مرتبگی ملت و کشور ما در گرو ادامه دادن راه ایثارگران و خدمت به مردم و ریشه های فرهنگی جامعه است .

با درود به همه عزیزانی که در سال و سالهای گذشته به جوار رحمت حق شتافته اند به ویژه همکاران بزرگوار فرهنگی و احیاناً اعضای خانواده والامقام آنان و آرزوی آمرزش و علو درجات آنان و با تبریک حلول سال نو ، سرسبزی و سعادتمندی عموم معلمان گرانمایه و با اخلاص را از پیشگاه خداوند کریم آرزومندم.

محمد جواد احمدی

سرپرست آموزش و پرورش استان اصفهان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار