کتابخانه های منطقه 18 در ایام نوروز فعال است

تهران (پانا) - رییس فرهنگسرای خاتم﴿ص﴾ و مدیرمراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۸ از فعالیت ویژه کتابخانه های این منطقه در ایام نوروز خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۸۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
کتابخانه های منطقه 18 در ایام نوروز فعال است

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای خاتم﴿ص﴾، حامد طراحی گفت: کتابخانه های استاد حکیمی و 15 خرداد و قائم(عج) در منطقه ۱۸ در ایام تعطیلات نوروز 97 میزبان اعضا و علاقمندان به مطالعه است.

به گفته وی کتابخانه قائم (عج) به منظور افزایش سرانه مطالعه و رفاه اعضای کتابخانه در تعطیلات نوروزی از سوم تا سیزدهم فروردین‌ماه از ساعت 9 تا 17 و کتابخانه استاد حکیمی و 15 خرداد در قالب پانسیون نوروزی فعال خواهند بود.

طراحی با بیان اینکه کتابخانه استاد حکیمی در نوروز 97 ویژه برنامه پانسیون نوروزی را برای دانش آموزان و کنکوری ها برگزار می کند افزود: این برنامه با هدف برخورداری دانشجویان و دانش آموزان به ویژه کنکوری ها از محیط مناسب برای مطالعه و آموزش، در ایام تعصیلات نوروز برگزار می شود.

وی گفت: این برنامه به مدت 11 روز در کتابخانه استاد حکیمی برگزار می شود و دانش آموزان در طول دوره در یک محیط کاملا آرام و بدون استرس به مطالعه می پردازند .

رییس فرهنگسرای خاتم(ص) ادامه داد:تغذیه، مشاوره تحصیلی و مسابقات فرهنگی از جمله برنامه های این اردوی تحصیلی است و کلیه امکانات کتابخانه استاد حکیمی و واحد آموزش فرهنگسرای خاتم(ص) شامل سالن مجهز مطالعه، کلاس های آموزشی، نمازخانه و محل استراحت و هم چنین میان وعده غذایی در اختیار شرکت کنندگان است.

طراحی افزود: خدمات عمومی این پانسیون نوروزی به تمام گروه های سنی ارایه می شود و پایه های نهم، یازدهم، چهارم دبیرستان و سوم هنرستان از خدماتی اختصاصی اساتید کانون فرهنگی آموزش برخوردار می شوند.

به گفته وی کتابخانه استاد حکیمی این برنامه را دوم تا 12 فروردین 97 برگزار می کند و علاقمندان می توانند به بوستان لواسانی، فرهنگسرای خاتم(ص) مراجعه نموده و هم چنین با شماره 66207081-66297525 تماس بگیرند.

مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه 18 هم چنین با اشاره ویژه برنامه اردوی تحصیلی و پانسیون نوروزی در کتابخانه 15 خرداد اظهار داشت: این برنامه به مدت 12 روز در کتابخانه 15 خرداد برگزار می شود و تغذیه، مشاوره و مسابقات فرهنگی از جمله برنامه های این اردوی تحصیلی است.

وی افزود: کتابخانه 15 خرداد این برنامه را اول تا 12 فروردین 97 ویژه دختران برگزار می کند و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 66698449 تماس بگیرند.

طراحی با اشاره به فعالیت کتابخانه قائم(عج) در ایام نوروز در باره امکانات و خدمات این کتابخانه اظهار داشت: کتابخانه قائم(عج) در بزرگترین بوستان جنوب غربی تهران با مساحت 750 متر مربع با فضاهای مختلف شامل مرجع ، مخزن ، امانت ، خدمات فنی ، نشریات ، مخزن تست ، نمایه و بخش کودک و نوجوان در شهرک ولیعصر(عج)- ابتدای خیابان حیدری شمالی - جنب مجتمع قضایی یافت آباد- بوستان قائم(عج) و با شماره تماس : 66217766 میزبان علاقمندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار