با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان قم،

آیین بهره برداری از سالن ورزشی دکتر فیض در قم برگزار شد

قم (پانا) - آیین بهره برداری از سالن ورزشی دکتر زهره فیض با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و سایر مسئولین دستگاه های اجرایی استان قم و هم چنین خیّر آن، در شهرک پردیسان قم برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۸۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
آیین بهره برداری از سالن ورزشی دکتر فیض در قم برگزار شد

سالن ورزشی دکتر زهره فیض با زیربنای 672 مترمربع و با هزینه حدود 500 میلیون تومان در کنار دبستان مهندس عسکری فرد ساخته شده است.

حمید رضا شیخ الاسلام مدیر کل آموزش و پرورش قم ضمن قدردانی از خیرینی که مخلصانه در این راه قدم بر میدارند گفت: پاداش حقیقی خیرین در نزد خداوند متعال است و ما فقط به قدر وسع خودمان می توانیم از این عزیزان قدردانی و تشکر نمائیم.

وی در همین راستا افزود: در قبال این گونه اعمال نیکوکارانه بر ما وظیفه است که علاوه بر زنده نگه داشتن راه و رسم این خیرین و اشاعه آن در راستای تحقق اهداف علمی، فرهنگی، اخلاقی و تربیتی دانش آموزانمان در سطح استان نهایت توان خود را به کار بگیریم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم در پایان خاطر نشان کرد: در عصر کنونی ، در عصر ارتباطات و دنیای پر سرعت که با پیشرفت روز افزون علوم همراه است، آنچه ملاک و پایه توسعه محسوب می شود علم و دانش است و خیرین بی شک سهم عظیمی در اشاعه علم، دانش و آبادی سرزمین پاکمان را بر عهده دارند.

لازم به ذکر است خیّر دبستان عسکری فرد، محمدحسین عسکری فرد، همسر دکتر فیض می باشد و این مدرسه در سال 95 به بهره برداری رسیده است.

گفتنی است دکتر زهره فیض فرزند حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا میرزا عباس فیض صاحب 30 جلد تالیف در علوم اسلامی و نوه حضرت آیت الله العظمی حاج آقا میرزا محمد فیض قمی از بزرگان علمای قم در قرن اخیر می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار