رئیس سازمان مدارس غیر دولتی : سند تحول زمانی تاثیرگذار خواهد شد که در مدرسه اجرا شود

تهران (پانا) - رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی معتقد است سند تحول زمانی تاثیرگذار خواهد شد که در مدرسه اجرا شود و خوشبختانه برای اجرایی کردن آن در حوزه سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی و حوزه‌های مربوطه ظرفیت خوبی وجود دارد.

کد مطلب: ۸۰۸۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان مدارس غیر دولتی : سند تحول زمانی تاثیرگذار خواهد شد که در مدرسه اجرا شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی، مجتبی زینی‌وند در جلسه شورای مدیران این سازمان که در محل سالن شهید حججی برگزار شد با اشاره به اینکه سازمان مدارس و مراکز غیردولتی برنامه محور است گفت: برای سال 97 برنامه ای جامع بر اساس اهداف و راهکارهای سند تحول بنیادین در سه حوزه مدارس و مراکز غیر دولتی، شوراهای آموزش و پرورش و مدارس راه دور، تهیه و تدوین شده است آماده اجرا است.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: سند تحول بنیادین زمانی می‌تواند تاثیر گذار باشد که در کف مدرسه اجرا شود و هدف ما این است که این برنامه‌ها به بهترین نحو در مدارس اجرایی شوند.

زینی‌وند ادامه داد: در سال آینده تمام فعالیت‌های ما بر اساس بندهای سند تحول بنیادین که به حوزه فعالیت سازمان مدارس غیردولتی اشاره دارد و در قالب برنامه تدوین شده خواهد بود.

معاون وزیر آموزش و پرورش در پایان با ابراز امیدواری گفت: امیدوارم که با شما همکاران پر تلاش، سال آینده در حوزه سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی شاهد تحولات مثبتی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار