رئیس سازمان برنامه و بودجه پای صحبت خیرین مدرسه‌ساز نشست

تاکید ویژه محمدباقر نوبخت به حمایت از فعالیت خیرین مدرسه‌ساز

تهران (پانا) - رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در نشست مشترک با معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و تعدادی از خیرین مدرسه ساز، گزارشی از فعالیت های این نهاد مردمی را شنید و توجه ویژه به نظرات و پیشنهادات مطرح شده را مورد تأکید قرار داد.

کد مطلب: ۸۰۷۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
تاکید ویژه محمدباقر نوبخت به حمایت از فعالیت خیرین مدرسه‌ساز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور، امیرنعمت بنی آدم، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهر تهران در این جلسه گفت: خیران برای تعامل با دولت برای ساخت و توسعه مدارس به ویژه در مناطق محروم اعلام آمادگی کردند.

وی بر ضرورت استفاده از تجهیزات مناسب و نوین در فضاهای آموزشی به منظور شکوفایی استعداد دانش‌آموزان و تحقق عدالت آموزشی و شناسایی آینده سازان نخبه تاکید کرد و افزود: اطلاع رسانی بیشتر و دقیق‌تر از فعالیت‌های خیران از طریق رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما ضرورت دارد.

بنی آدم بیان کرد: اهتمام ویژه به ساخت مدارس ویژه دانش‌آموزان استثنایی و اعلام آمادگی خیران برای مشارکت در این عرصه در برنامه‌ها قرار دارد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهر تهران از دعوت نوبخت و رئیس جمهور برای حضور در جشنواره‌های خیرین مدرسه‌ساز خبر داد.

وی همچنین عنوان کرد: استحکام مناسب فضاهای آموزشی جدید در زلزله کرمانشاه و اعتماد بیشتر خیران به ساخت فضاهای آموزشی مستحکم توسط سازمان نوسازی مدارس صورت می‌گیرد.

خدیجه نیزاری، رئیس شورای بانوان خیر مدرسه ساز کشور هم در این جلسه با ارائه گزارش عملکرد بانوان خیر مدرسه‌ساز در ساخت مدارس خیری و گسترش فرهنگ مدرسه‌سازی در کانون خانواده، از فعالیت حدود 5 هزار خیر مدرسه‌ساز بانو در سطح کشور و در استانهای مختلف خبر داد و خواستار توجه ویژه سازمان مدیریت و برنامه ریزی به تأمین اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه‌های خیری شد.

زهرا گیتی نژاد خیر مدرسه‌ساز و مدیر مؤسسه خیری مهرگیتی هم که در اقصی نقاط کشور اقدام به مدرسه‌سازی می‌کند، در این جلسه با تبیین عملکرد این نهاد خیری در ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی در مناطق روستایی و حمایت از دانش‌آموزان مستعد و محروم، خواستار استمرار حمایت‌های دولت و نظام برنامه‌ریزی کشور از فعالیت‌های خیرین مدرسه‌ساز شد.

ناصر قفلی نایب رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور هم با ابراز خرسندی از اهتمام سازمان برنامه و بودجه نسبت به اقدامات خیرین مدرسه‌ساز تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار