دعوت از 32 بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان

تهران (پانا) سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان پس از پایان اردوی انتخابی این تیم که با حضور 384 بازیکن در مدت یک هفته برگزار شد، 32 بازیکن را به اردوی نخست آماده سازی و انتخابی دعوت کرد.

کد مطلب: ۸۰۷۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
دعوت از 32 بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دوازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 18 آسیا از 8 تا 15 تیرماه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر تبریز برگزار می شود.

اردوی انتخابی تیم ملی والیبال نوجوانان که از روز یکشنبه 20 اسفندماه در سالن فدراسیون شروع شده بود، عصر روز گذشته (شنبه) به پایان رسید.

در مجموع 384 بازیکن در مدت یک هفته این اردو مورد تست قرار گرفتند و در نهایت 32 بازیکن از سوی محمد وکیلی سرمربی تیم ملی نوجوانان به اردوی نخست آماده سازی و انتخابی این تیم که از ششم فروردین ماه در شهر بابل استان مازندران آغاز می‌شود، دعوت شدند.

بازیکنان دعوت شده باید ساعت 7 صبح روز دوشنبه ششم فروردین ماه خود را به کادر فنی تیم ملی نوجوانان در فدراسیون والیبال معرفی کنند و ساعت هشت صبح حرکت به سمت شهر بابل خواهد بود. بازیکنان دعوت شده از استان های مازندران، گیلان و گلستان با هماهنگی قبلی با سرپرست تیم می‌توانند مستقیما به محل برگزاری اردوی تیم در بابل مراجعه کنند.

نخستین اردوی آماده سازی و انتخابی تیم ملی نوجوانان تا 23 فروردین ماه ادامه خواهد داشت و بازیکنان دعوتی باید تمامی لوازم شخصی و مورد نیاز تمرینات را به همراه داشته باشند. همچنین همراه داشتن شناسنامه، کارت ملی و یک قطعه عکس پرسنلی الزامی است.

فهرست بازیکنان دعوت شده به این اردو به قرار زیر است:

مازندران: امیر داداشی، امیرحسین صداقت، عرفان جلالی‌نژاد، امیررضا ناصری، محمد اکبری، علی محمدی و محمد حسین غلامپور

آذربایجان غربی: سهیل مسعود، کمیل اکبری، امیر حسین همتی، امیر حسین قاسمی، بردیا سعادت و کاریل داداش آده

گلستان: ایمان قلیچ راد و حسام الدین نظری

تهران : سجاد جلوداریان و اشکان ملک لو

خراسان رضوی: سینا هادیون، فرزاد یگانه و محمد معظمی

آذربایجان شرقی: میر مهدی موسوی و محمد ولی زاده

هرمزگان: رامین شهنوازی و محمد امین رون

گیلان: امیرحسین خانی و علیرضا عبدالهی

فارس: رضا محمود آبادی

همدان: احمد خانی

خراسان شمالی: علی حاجی‌پور

لرستان: امیرحسین ویسکرمی

یزد: امین خواجه خلیلی

البرز: علی حاجی محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار