جشن ستارگان منطقه کرانی کردستان برگزار شد

کرانی (پانا) - در مراسمی با عنوان جشن ستارگان و با حضور معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان از دانش آموزان برتر علمی منطقه کرانی تجلیل شد.

کد مطلب: ۸۰۷۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
جشن ستارگان منطقه کرانی  کردستان برگزار شد

جشن ستارگان با حضور معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کردستان، رئیس اداره متوسطه اول اداره کل، مدیر آموزش و پرورش بیجار و جمعی از مسئولین محلی، دبیران، دانش آموزان و راه یافتگان به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و اولیای آنان در تالار شهید فهمیده شهر حسن آباد یاسوکند برگزار شد .

در این مراسم نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان، توکل به خدا را یکی از مهم ترین عوامل موفقیت و ایجاد انگیزه و اعتماد به نفس در دانش اموزان دانست .

وی بر توجه ویژه به تحصیل بویژه تحصیل دختران تاکید کرد و با بیان اینکه زنان و مردان بیسواد سرعت گیر جامعه هستند؛ اهتمام کلیه دست اندرکاران امر جهت افزایش کلاس درس برای دختران در سال تحصیلی آینده را مهم دانست .

نامدارخاطر نشان کرد: همه کشورهای دنیا به دنبال توسعه هستند و کشور ما هم از این قاعده مستثنی نیست و با اشاره به حدیثی ازامام علی ( ع)که (العلم سلطان علم سلطان ا ست) گفت: با علم می شود بر دیگران رهبری کرد و خداوند هم در قران در دو مورد فرموده که انسان ها بر دیگری برتری دارند اول تقوا بعد علم .

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان تاکید کرد: دانش آموزان باید چند ساحتی باشند و در همه زمینه ها باید کار شود . دانش اموز باید از نظر اخلاقی، اعتقادی ، علمی و ... پیشرفت نماید باید احترام به حقوق همدیگر و احترام به افکار همدیگر را آموخته باشد.

درادامه قهرمانی رئیس اموزش و پرورش کرانی نیز گزارشی در خصوص کسب موفقیت ها و رتبه های برتر دانش اموزان و حوزه آموزش مدراس درسطح استان را ارائه داد.

وی ادامه: لازمه هر موفقیت، تلاش و پشتکار و اعتماد به نفس می باشد و بایستی برای موفقیت دانش اموزان بسترهای مناسب موفقیت توسط خانواده و مدرسه ایجاد گردد.

سپس مختارزاده معاون آموزشی نیز در خصوص هدف برگزاری این جشن، کسب رتبه های برتر در سطح استان، ایجادانگیزه در بین دانش اموزان، برنامه ریزی برای بهتر نتیجه گرفتن درسال تحصیلی جاری و تقدیر و تشکر از دبیران که با همت و تلاش خود زمینه این موفقیت ها را کسب نمودند، مطالبی را بیان کرد.

در پایان از دانش آموزان حائز رتبه های برتر علمی و راه یافتگان به مراکز دانشگاهی با حضور مسئولین و با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار