سرپرست میراث فرهنگی مازندران خبر داد: ظرفیت بیش از ۸۴۴ هزار نفرشب اقامت مسافران نوروزی در مازندران

ساری (پانا) - سرپرست اداره کل میراث فرهنگی مازندران از آمادگی ظرفیت ۸۴۴ هزار و‌ ۳۷۸ نفرشب اقامت در ایام نوروز در استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۷۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست میراث فرهنگی مازندران خبر داد: ظرفیت بیش از ۸۴۴ هزار نفرشب اقامت مسافران نوروزی در مازندران

بهروز کشاورز در نشست آغاز به کار دبیرخانه ستاد خدمات سفر استان، با بیان اینکه کارشناسان ستادی، کارشناسان شهرستانی و کمیته مشارکت نهادهای دخیل در ستاد سفرهای نوروزی مازندران برای نظارت بر گردشگری استان برنامه‌ریزی کرده‌اند، از ظرفیت مازندران ۸۴۴ هزار و ۳۷۸ نفرشب اقامت در تعطیلات نوروز خبر داد.

کشاورز همچنین آماده‌سازی تعداد سه‌هزار و ۲۴۰ چشمه سرویس بهداشتی ثابت در واحدهای پذیرایی بین‌راهی، پمپ بنزین‌ها و غیره و بازدید از نمازخانه‌ها را از جمله اقدامات در آستانه شروع سفرهای نوروزی برشمرد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و کردشگری مازندران به اجرای نوروزخوانی در ۲۲ شهرستان همراه با موسیقی سنتی، جشنواره غذا و بازی‌های بومی اشاره کرد و گفت: «آماده کردن ۱۶ موزه و سایت‌موزه بخصوص سایت موزه وستمین در چهاردانگه که برای نخستین بار قابل بازدید است، از دیگر اقدامات برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.»

کشاورز با اشاره به برپایی سفره‌های هفت‌سین و استقبال از گردشگران نوروزی در مبادی استان و شهرستان‌ها، از تهیه کلیپ‌های یک دقیقه‌ای از حاذبه‌های گردشگری ۲۲ شهرستان مازندران نیز خبر داد. و اعلام کرد که نسبت به تهیه اقلام تبلیغی در حوزه گردشگری و صنایع دستی استان اقدام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار