مدیر آموزش وپرورش گرمه: ششمین دوره جشنواره جابر بن حیان شهرستان گرمه افتتاح شد

بجنورد (پانا) - افتتاحیه ششمین دوره جشنواره جابر بن حیان (پروژه های علمی دانش آموزان دوره ابتدایی) شهرستان گرمه با حضور مسئولین آموزش و پرورش و سایر ادارات و نهادهای این شهرستان در محل سالن کوثر گرمه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۷۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش وپرورش گرمه: ششمین دوره جشنواره جابر بن حیان شهرستان گرمه افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گرمه، مقصودی مدیر آموزش و پرورش این شهرستان گفت: پروژه های علمی دانش آموزان دوره ابتدایی بر اساس اقدامات عملی سند تحول بنیادین آموزش وپرورش و در راستای منویات مقام معظم رهبری با هدف پرورش تفکر خلاق ،روحیه کنجکاوی و پرسشگری در دانش آموزان، برقراری ارتباط بین آموخته های دانش آموزان از طریق مشارکت گروهی و ایجاد انگیزه برای تفکر دقیق در پدیده های عالم هستی درحال اجرا می باشد.

غلامزاده کارشناس آموزش ابتدایی وگروههای آموزشی گرمه نیز در ادامه گفت: معلمان و والدین مهمترین ارکان تاثیرگذار در فرایند اجرا و تحقق اهداف جشنواره جابر بن حیان هستند و میزان بهره مندی دانش آموزان از فرصت یادگیری مورد نظر، مستقیماً با دیدگاه ها و عملکرد معلمان و والدین بستگی دارد.

غلامزاده تصریح کرد: بیش از 170 پروژه ی علمی دانش آموزان که شامل جمع آوری، نمایش علمی، آزمایش، طراحی و ساخت در قالب نمایشگاه عرضه گردیده است و این نمایشگاه بمدت سه روز جهت بازدید عمومی دایر می باشد.

خاطرنشان میگردد در پایان مراسم نیز مسئولین از نمایشگاه جشنواره جابر بن حیان بازدید نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار