فهرست جدید تیم ملی با عبور از پرسپولیس در فیس بوک منتشر شد

تهران (پانا) - کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، در ادامه رفتارهای خارج از عرفش لیست تیم ملی را برای دیدار با تونس و الجزایر در صفحه فیس بوکش اعلام کرد.  

کد مطلب: ۸۰۷۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
فهرست جدید تیم ملی با عبور از پرسپولیس در فیس بوک منتشر شد

در حالی که اردوی نوروزی تیم ملی از چند روز پیش آغاز شده استو شاگردان کی روش در روزهای غیر رسمی فیفا به مصاف سیرالئون رفتند، کارلوس کی‌روش فهرست جدید تیم ملی برای دیدارهای دوستانه فروردین ماه با تونس و الجزایر را منتشر کرد.

در حالی که براساس عرف جاری در جهان فوتبال، فهرست تیم‌های ملی را سایت فدراسیون فوتبال هر کشور اعلام می‌کند؛ طبق فهرست اعلام شده که طبق روال چند وقت اخیر با اقدام غیر حرفه‌ای کی روش از طریق صفحه فیس‌بوک این مربی منتشر شد، این بازیکنان به اردوی تیم ملی دعوت شدند:

دروازه‌بان‌ها :
علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده، رشید مظاهری و سیدحسین حسینی

مدافعان :
میلاد محمدی، محمدرضا خانزاده، مرتضی پورعلی‌گنجی، پژمان منتظری، رامین رضاییان، روزبه چشمی، سیدجلال حسینی، سعید آقایی و وریا غفوری

هافبک‌ها :
علی قلی‌زاده، علی کریمی، احسان حاج‌صفی، مسعود شجاعی، امید ابراهیمی، سعید عزت‌اللهی و سامان قدوس

مهاجمان :
علیرضا جهانبخش، کریم انصاری‌فرد، کاوه رضایی، مهدی طارمی، مهدی ترابی، رضا قوچان‌نژاد، سردار آزمون و وحید امیری

نکته جالب توجه درباره فهرست جدید تیم ملی جایی است که از قهرمان دو دوره متوالی لیگ برتر تنها سه بازیکن حضور دارند و اثری از آقای گل فوتبال ایران در بین دعوت شدگان دیده نمی شود. البته در کنار علی علیپور باید از محمد انصاری هم نام برد که طی دو فصل اخیر از بهترین‌های فوتبال ایران در خط دفاعی بوده اما خط قرمز کارلوس کی‌روش روی نام او هم رفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار