جانشین فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سید الشهدا (ع)اسلامشهر خبر داد:

اعزام 2 هزار 500 نفر از مردم اسلامشهر به اردوهای راهیان نور

اسلامشهر (پانا)-جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیدالشهدا (ع) اسلامشهر گفت: طی روزهای نوروز دو هزار و پانصد نفر از مردم اسلامشهر به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.

کد مطلب: ۸۰۷۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد
اعزام 2 هزار 500 نفر از مردم اسلامشهر به اردوهای راهیان نور

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران ، علی‌اکبر جهانی‌نژاد در حاشیه اعزام نخستین کاروان راهیان نور عمومی شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: در ایام نوروز 97 بیش از دو هزار و پانصد نفر از اقشار مختلف مردم شهرستان اسلامشهر به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند .

وی در ادامه بیان کرد: اردوهای راهیان نور به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بزرگ‌ترین حرکت فرهنگی در کشور است که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و حفظ دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و از روی صدق و صفا با مشارکت اقشار مختلف مردم به‌صورت داوطلبانه برگزار می‌شود .

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیدالشهدا (ع) اسلامشهر تصریح کرد: اعزام کاروان‌های راهیان نور عمومی شهرستان اسلامشهر تا پانزدهم فروردین سال 97 ادامه دارد و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بالغ بر 50 کاروان از اقشار مختلف مردم این شهرستان برای زیارت و بازدید یادمان‌های شهدا و مناطق عملیاتی جنوب کشور عزیمت خواهند کرد .

جهانی‌نژاد افزود: علاوه بر اعزام کاروان راهیان نور عمومی در ایام مختلف سال، کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی و دانشجویی نیز در کنار کاروان‌های ویژه مسؤولان و نخبگان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند .

وی متذکر شد: بر اساس سهمیه تعیین شده، ناحیه مقاومت سیدالشهدا (ع) شهرستان اسلامشهر نسبت به اعزام زائرین و علاقه‌مندان به زیارت سرزمین‌های نور، ایثار و شهادت و کربلای ایران در دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند و آمادگی لازم برای افزایش این اعزام‌ها وجود دارد.

/خبرنگار:ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار