آیین رونمایی از فعالیتهای ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 97 استان آذربایجان شرقی برگزار شد

تبریز(پانا) - آیین رونمایی از فعالیتهای ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 97 با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان شرقی، امروز شنبه 26 اسفند، در شهرک آزمایش راهنمایی و رانندگی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۷۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
آیین رونمایی از فعالیتهای ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 97 استان آذربایجان شرقی برگزار شد

این مانور با حضور قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، مدیران و نمایندگان دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی برگزار شد.

محمد صادق پورمهدی، با حضور قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان در این آئین با اشاره به اهمیت آسایش و امنیت میهمانان نوروزی گفت: ستاد اجرایی خدمات ‌سفر استان آماده استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی است و برنامه های متعددی برای اجرای متفاوت نوروز 97 در نظر گرفته است.

وی افزود: مشارکت و هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف ستاد باید رضایت‌خاطر مردم را به‌دنبال داشته باشد و امسال شاهد تحقق عینی ارائه خدمات متفاوت به مردم باشیم.

پورمهدی یکی از مهم‌ترین عوامل در ستاد خدمات سفر را موضوع راه‌ها و حمل‌ونقل عنوان کرد و افزود: یکی از تأکیدات سیاست دولت در بحث اجرای خدمات سفر موضوع راه‌هاست که در همین راستا کمیته حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان، تمهیدات لازم را با استقرار گشت های سیار و کنترل جاده ای اتخاذ و نوروز 97 را با شعار "پرهیز از خطر، آرامش در سفر" آغاز خواهند کرد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، آمادگی اکیپ‌های هلال‌احمر، ساماندهی مراکز اقامتی، بازدید و آماده‌سازی و بهسازی مجتمع‌های خدمات رفاهی و نمازخانه‌ها و مساجد بین‌راهی ، همچنین ارائه چک‌لیست تمامی فعالیت‌ها و بررسی آمادگی استقبال از مسافران نوروزی را از دیگر برنامه‌هایی عنوان کرد که در طول ایام نوروز اجرا خواهند شد.

پورمهدی در پایان، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های نوروزی استان مستلزم همکاری عموم مردم است تا میهمانان نوروزی خاطره خوشی از سفر به استان در سال 2018 داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار