اجرای طرح آرامش بهاری در شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا)-مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلامشهر از برپایی هفت سین ملی و قرآنی در امامزادگان شهرستان ودر قالب طرح آرامش بهاری خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۷۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح آرامش بهاری در شهرستان اسلامشهر

به گزارش خبرنگارپانا شهرستانهای تهران ،حجت‌السلام هاشمی در این رابطه اظهار داشت: در حوزه استحفاظی اداره اوقاف و امور خیریه اسلامشهر چندین امامزاده وجود دارد که امامزاده عقیل(ع) شاخص‌ترین آنهاست ،چرا که وی از نوادگان حضرت ابوالفضل (ع) بوده و این امامزاده در مرکز شهر مورد استقبال زائران قرار دارد، ضمن اینکه فضای محیطی و آرامستان بزرگی دارد که افراد زیادی در ایام آخر سال برای زیارت این امامزاده و تجدید میثاق و دعا برای اموات در آنجا حضور پیدا می‌کنند .

وی در ادامه افزود:‌بر اساس دستورالعمل ابلاغی سازمان اوقاف و امورخیریه برنامه‌های مختلفی در راستای طرح آرامش بهاری برنامه‌ریزی شده و روزهای پنجشنبه وجمعه درطول ایام سال مبلغین درامامزادگان حضور پیدا می‌کنند و در ایام حدودا 20 روزه طرح آرامش بهاری مبلغین و مبلغه‌ها با حضور در خیمه‌های معرفت برنامه هایی از جمله ، مشاور وقف، غرفه ویژه کودکان را به زائران ارائه خواهند داد .

مسئول فرهنگی اوقاف اسلامشهر گفت: خادمان افتخاری در امامزادگان اسلامشهر در قالب طرح آرامش بهاری به استقبال زائرین خواهند رفت و در این رابطه جلسات آموزشی خدام نیز برگزار و برنامه‌ریزی ویژه‌ای در این خصوص صورت گرفته است .

وی تصریح کرد: طرحی با عنوان هفت سین در امامزادگان فعال حاضر در طرح آرامش بهاری با عنوان هفت سین سلام قرآنی و هفت سین ملی اجرا خواهد شد تا زائران بتوانند با چینش این هفت‌سین‌ها عکس یادگاری با آن بگیرند .

حجت‌الاسلام هاشمی گفت:‌ مراسم توسل به امام هادی (ع) در لحظه تحویل سال جدید و پس از آن اجرای ویژه برنامه استقبال از ماه رجب نیز خواهد شد.

/خبرنگار:ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار