جلسه شورای اداری بخش خسروشاه  برگزار شد

خسروشاه(پانا) -شورای اداری بخش خسروشاه با حضور بخشدار، روسای ادارت، روسای شوراهای اسلامی و دهیاران بخش خسروشاه به ریاست راستگو فرماندار شهرستان تبریز در محل بخشداری این بخش برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۰۷۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای اداری بخش خسروشاه  برگزار شد


فرماندار تبریز دراین جلسه با بیان اینکه پایه ی اصلی نظام جمهوری اسلامی حفظ حرمت مردم می باشد، گفت: تکریم مردم نباید بصورت شعاردر ادارات و سازمانهای خدماتی باشد و مدیران باید باخوش رویی به تمام مطالبات مردم رسیدگی کنند.
راستگو گفت: یکی از استراتژیکهای دشمنان کشورمان بدبین کردن مردم نسبت به مسئولین نظام می باشد که حضور مردم در مناسبتهای سیاسی کشورمان و حمایت از نظام و دولت، باعث بیمه شدن کشورمان و خنثی سازی برنامه های دشمنان نظام شده است.
وی با اشاره به اینکه موضوع اصلی کشورمان توجه به مسائل اشتغال می باشد، افزود: همراهی و مشارکت مردم عامل اصلی توسعه در مباحث عمرانی، بهداشتی وکشاورزی می باشد که در این راستا حتما باید به قشرجوان توجه بیشتری شود .
فرماندار تبریز اصلاح الگوی کشت ، مدیریت مناسب آب و ایجاد صنایع تبدیلی را در بحث توسعه کشاورزی موثر دانست و گفت: در دولت تدبیر و امید به طور فوق العاده به بحث ساماندهی راهها و معابر روستایی با تخصیص قیر رایگان توجه بیشتری شده است.
وی همچنین با اشاره به آغاز سال جدید از شهرداری و دهیاران بخش خسروشاه خواست برای جلب رضایت گردشگران به بحث نظافت و زیباسازی منظر شهری و روستایی توجه بیشتری داشته باشند.
در ابتدای این جلسه علیپور بخشدار خسروشاه گزارشی از عملکرد ادارات و مراکز خدماتی مستقر دراین بخش را ارائه داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار