برای اولین بار در خراسان جنوبی

اولین یادواره تجلیل از فرزندان ممتاز فرهنگیان دبستان شهید آیت دوره اول برگزار شد

بیرجند (پانا) - اولین یادواره تجلیل از فرزندان ممتاز فرهنگیان دبستان شهید آیت دوره اول برای اولین بار در خراسان جنوبی در محل سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان استان پردیس شهید باهنر بیرجند برگزار شد .

کد مطلب: ۸۰۷۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
اولین یادواره تجلیل از فرزندان ممتاز فرهنگیان دبستان شهید آیت دوره اول برگزار شد

در این مراسم عباس لامعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش بیرجند و فرهنگیان دبستان شهید آیت دوره اول به همراه خانواده های خود و فرزندان ممتازشان در مقاطع تحصیلی ابتدایی تا دانشگاه حضور داشتند .
در حاشیه این مراسم علیرضا بنی اسدی مدیر دبستان شهید آیت دوره اول گفت : در آستانه سال نو برای اولین بار در استان تصمیم گرفتیم تا از فرزندان ممتاز فرهنگیان شاغل در این آموزشگاه تجلیل کنیم .
وی افزود : این یادواره برای قدردانی از فرزندان ساعی و ممتاز فرهنگیان در عرصه علم و تحصیل و در راستای تکریم و ارتقای منزلت اجتماعی معلمان انجام شده است .


وی اظهار داشت : امروز دانش آموزانی که پدر یا مادر آنها فرهنگی و معلم هستند نشان دادند که قادرند در قله‌های رفیع علم و ایمان حضور پیدا کنند .


وی خاطر نشان کرد : امروز در دنیا نیروی انسانی از ارزش ویژه‌ای برخوردار است و آموزش و پرورش به عنوان نهادی که بیشترین نقش را در توسعه نیروی انسانی دارد، شایسته توجه خاص است.


گفتنی است در این مراسم برنامه های شاد و مفرحی برای دانش آموزان ممتاز فرهنگی شامل اجرای استندآپ کمدی ، شعبده بازی و تقلید صدا انجام شده و در پایان دانش آموزان فرهنگی لوح تقدیر و هدیه خود را از مسئولین حاضر در جلسه دریافت کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار