مرکز پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی سمنان افتتاح شد

سمنان (پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: با حضور معاون درمان وزیر بهداشت، مرکز پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی این دانشگاه افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۰۷۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
مرکز پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی سمنان افتتاح شد

مهدی شادنوش، ضمن تشریح اهداف سفر معاون وزیر بهداشت به استان سمنان، تأکید کرد: در سفر دکتر جان بابایی مرکز پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی سمنان بااعتبار هفت میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان برای برطرف ساختن نیاز درمانی و بهداشتی مردم مرکز استان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این مرکز با زیربنای دو هزار و ۲۰۰ متر در سه‌طبقه شامل تجهیزات و امکانات تخصصی و فوق تخصصی درمانی، از سال ۹۴ ساخته و امروز با حضور معاون وزیر به بهره‌برداری رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه برای احداث این پروژه یک میلیارد تومان هزینه شده است. اظهار داشت: بخش تخصصی ۲۴ تختخوابی بیمارستان ولایت دامغان نیز دیگر پروژه‌ای بود که با حضور معاون وزیر به بهره‌برداری رسید.

شادنوش بیان کرد: خانه بهداشت وامرزان و آزمایشگاه یک کلینیک تخصصی بخش خصوصی دیگر طرح‌هایی بود که با حضور معاون وزیر در دامغان افتتاح شد تا تعداد طرح های افتتاح شده در سمنان و دامغان به عدد چهار برسد.

یک پروژه بهداشتی و درمانی در دامغان افتتاح شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان دامغان بابیان اینکه یک طرح بهداشتی و درمانی در این شهرستان افتتاح شد، گفت: برای این طرح درمانی یک میلیارد تومان هزینه شده است.

بهزاد پورمحمدی، ضمن اشاره به سفر یک‌روزه معاون وزیر بهداشت به دامغان برای افتتاح یک طرح بهداشتی و درمانی، تأکید کرد: بخش تخصصی بیمارستان ولایت با ظرفیت ۲۴ تخت و بااعتبار یک میلیارد تومان با حضور دکتر جان بابایی به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: آغاز عملیات ساخت خانه بهداشت روستای وامرزان دامغان نیز دیگر طرحی بود که با حضور معاون وزیر بهداشت و مسئولان استانی و شهرستانی در آخرین جمعه سال۹۶، صورت گرفت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دامغان گفت: ساخت این خانه بهداشت به مساحت ۶۲ مترمربع زیربنا و اعتبار ۱۶۴ میلیون تومان اعتبار به‌طور رسمی آغاز شد.

پورمحمدی بابیان اینکه سومین برنامه سفر معاون وزیر بازدید از آزمایشگاه یک کلینیک تخصصی بخش خصوصی است، تأکید کرد: این مجموعه به‌صورت متوسط می‌تواند روزانه به ۱۲۰ نفر خدمات ارائه کند.

وی افزود: دامغان یک بیمارستان دولتی و یک کلینک تخصصی دارد که در آنها ۵۴ پزشک عمومی، ۴۳ پزشک متخصص و ۱۸ نفر دندان‌پزشک فعالیت می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار