شبکه آی فیلم2 افتتاح شد

تهران (پانا) - کانال آی فیلم2 از خانواده رسانه ای شبکه «آی فیلم»، پیش از ظهر امروز با حضور رئیس سازمان صداوسیما و جمعی از معاونان و مدیران ارشد رسانه ملی و کارشناسان و اساتید حوزه فرهنگ ایران و افغانستان و تاجیکستان، طی مراسمی در مجموعه سعادت آباد معاونت برون مرزی صدا و سیما افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۰۷۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
شبکه آی فیلم2 افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی شبکه آی فیلم، این شبکه که در آستانه سال نو و با هدف توجه به «نوروز» به عنوان نماد اشتراکات فرهنگی و تاریخی ملل فارسی زبان شروع به کار کرد، با ماموریت پخش فیلم و سریال های ایرانی برای فارسی زبانان منطقه، به طور 24 ساعته به نمایش آثار برتر ایرانی برای مخاطبان خود خواهد پرداخت.

«آی فیلم» نخستین و تنها شبکه تخصصی فیلم و سریال ایرانی است که با هدف معرفی سبک زندگی ایرانی-اسلامی به جهانیان در قالب پخش سریال های ماندگار ایرانی، همچنین آثار ارزشمند سینمای ایران فعالیت می کند. دایره فعالیت این شبکه که هم اکنون علاوه بر مخاطبان داخلی، مخاطبان عرب زبان، انگلیسی زبان و فارسی زبانان کشورهای آسیای مرکزی و بویژه تاجیکستان و افغانستان و میلیون ها فارسی زبان و علاقه مند به این زبان و ادبیات غنی آن در شبه قاره هند، چین و ... اقصی نقاط جهان را در زمره مخاطبان مستقیم خود دارد، علاوه بر پخش فیلم و سریال های ایرانی، با تولید و پخش برنامه های گوناگون ترکیبی، مستند و ... نیز گسترش یافته است.
آی فیلم2 که امروز افتتاح شد از طریق ماهواره های یوتل ست، موناکوست، بدر5 یا ایران ست قابل مشاهده است. برنامه های این کانال، همچنین از طریق سیستم های کابلی: شاهین، کابل استار و مکرویان 1و3و4 در گیرنده های تلویزیونی مردم افغانستان قابل مشاهده است.

شبکه آی فیلم درنظر دارد تا با استفاده از ظرفیت عظیم آثار نمایشی ایرانی، کانال های دیگری به زبان های کردی و اردو و .... را نیز در آینده نزدیک تاسیس کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار