استاندار آذربایجان شرقی خبر داد:رفع مشکل فضای آموزشی شهر جدید با احداث 6 مدرسه 12 کلاسه تا مهر 97

تبریز (پانا)- استاندار آذربایجان شرقی  با توجه به نیاز مبرم شهر جدید سهند به فضای آموزشی برای سال تحصیلی آتی احداث ۶ مدرسه ۱۲ کلاسه تا مهر 97 را خواستار شد.

کد مطلب: ۸۰۷۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد
استاندار آذربایجان شرقی خبر داد:رفع مشکل فضای آموزشی شهر جدید با احداث 6 مدرسه 12 کلاسه تا مهر 97

مجبد خدابخش پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان در تالار معلم تبریز گفت: با توجه به بارشهای اخیر شاهد سال آبی نسبتا خوبی در مقایسه با سایر استانها در آذربایجانشرقی بودیم.

استاندار آذربایجانشرقی ادامه داد: با توجه به همین بارشها 37 درصد آب دریاچه ارومیه نسبت به مهر افزایش آب داشته است.

وی یادآور شد: هر عملی آثار ماندگار و خیری که میلیاردها بار از اصل موضوع مهم ترند به دنبال دارد و کار خیر مدرسه سازی از این جمله هستند.

استاندار آذربایجانشرقی با اشاره به سرریز شایان توجه جمعیت به شهر جدید سهند اضافه کرد: برای تامین نیازهای جمعیتی زیرساختهای لازم از جمله مدرسه، درمانگاه و ... باید در نظر گرفت.

مجبد خدابخش تصریح کرد: شهر جدید سهند به جهت بافت درست و جامع و اصول صحیح شهر سازی بعنوان الگو برای سایر شهرها می تواند مطرح باشد.

نماینده دولت در استان آذربایجانشرقی با توجه به نیاز مبرم شهر جدید سهند به فضای جدید آموزشی برای سال جدید تحصیلی احداث ۶ مدرسه ۱۲ کلاسه تا مهر 97 خواستار شد.

وی اظهار کرد: هر عملی آثار ماندگار و خیری که میلیاردها بار از اصل موضوع مهم ترند به دنبال دارد و کار خیر مدرسه سازی از این جمله هستند.

خدابخش در پایان بااشاره به رویداد تبریز 2018 گفت: این مهم فرصت خوبی برای تکریم میهمانان و گردشگران در شان نام و آوازه آذربایجان است و باید از آن در جهت توسعه صنعت گردشگری و سایر بخشها استفاده کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار