در هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش آذربایجان شرقی عنوان شد: ضرورت احداث 76 کلاس درس در شهر جدید سهند

تبریز (پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسکو و شهر جدید سهند گفت:برای سال جدید تحصیلی احداث حداقل 76 کلاس درس در شهر جدید سهند ضروری است.

کد مطلب: ۸۰۷۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
در هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش آذربایجان شرقی  عنوان شد: ضرورت احداث 76 کلاس درس در شهر جدید سهند

مدیرکل آموزش وپرورش استان پیش از ظهر امروز در هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان به ریاست استاندار آذربایجانشرقی در سالن اجلاس تالار معلم گفت: دستگاه تعلیم وتربیت استان بر اساس ارزیابی وزارت آموزش وپرورش، رتبه سوم کشوری را در شاخص های عمومی و اختصاصی کسب کرده است.

جعفر پاشاییادامه داد:با برنامه ریزی،هماهنگی وتلاش شبانه روزی، برای استقرار پایه دوازدهم در سالتحصیلی اینده مشکلی نخواهیم داشت.

وی یاد آور شد: در تابستان سال95 ستاد اسکان فرهنگیان آذربایجانشرقی رتبه اول کشوری و در تابستان سال 96 رتبه دوم کشوری را کسب کرده است.

وی با بیان اینکه مراجعه کنندگان به ستاد اسکان معلمین، دانش آموزان و اولیاء هستند، گفت: رضایتمندی معلمان، آرامش دانش آموزان و تکریم ومشارکت اولیاء به نحو احسن در ستاد های اسکان، دغدغه مسئولین دستگاه تعلیم وتربیت استان است.

پاشایی خاطر نشان ساخت: در استان 37 پایگاه با 2070 اتاق آماده استقبال و پذیرش از میهمانان و گردشگران می باشد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان اضافه کرد: امسال در راستای ارائه خدمات حداکثری به میهمانان نوروزی سامانه ای طراحی شده است که کلیه مراحل هدایت ، راهنمایی و معرفی مراکز دیدنی و ... از طریق سامانه و تلفن همراه انجام می دهد.

فرماندار شهرستان اسکو در ادامه افزود: با توجه به استقرار پایه دوازدهم و کمبود فضاهای آموزشی و بازنشستگی 70 نفر از نیروهای شاغل در منطقه در سال آتی، مجموعه را نیازمند توجه ویژه می نماید.

محمدزاده تصریح کرد:۲۵ مدرسه دولتی در شهر سهندوجود دارد و با توجه به سر ریز جمعیت سهند نیازمند۱۴ مدرسه ۱۲ کلاسه برای حل مشکلات فضای اموزشی هستیم.

یحیی نجابت مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسکو و شهر جدید سهند ادامه داد: گذشته از کمبود فضای آموزشی، تجهیز مدارس جدید الاحداث شهر جدید سهند از چالشهای مهم و عمده منطقه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار