برپایی بیش از 500 رویداد فرهنگی، تفریحی، ورزشی و آئینی در نوروز / بهاری دلنشین در اصفهان با 70 عنوان برنامه نوروزی

اصفهان (پانا)_سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیش از 500 رویداد فرهنگی، تفریحی، ورزشی و آئینی در قالب 70 عنوان برنامه در ایام سال نو میزبان شهروندان و مسافران نوروزی است.

کد مطلب: ۸۰۷۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
برپایی بیش از 500 رویداد فرهنگی، تفریحی، ورزشی و آئینی در نوروز / بهاری دلنشین در اصفهان با 70 عنوان برنامه نوروزی

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ضمن تشریح برنامه های نوروز 97 به تحلیل بخشی از برنامه های اجرایی پرداخت.

محمد عیدی اظهار داشت: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان پس از پایان ایام مبارک دهه فجر، با تشکیل کمیته فرهنگی تفریحی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان با برنامه ریزی های صورت گرفته نزدیک به 70 عنوان برنامه ویژه ایام سال نو تدارک دید.

وی افزود: عید نوروز به خودی خود پیام آور شادی برای عموم شهروندان اصفهانی و ایرانیان عزیز است اما به نظر می رسد سازماندهی برنامه هایی که بتواند شادابی مردم را از لحاظ فرهنگی تفریحی بیش از پیش مورد توجه قرار دهد یک اتفاق ارزشمند است.

وی ادامه داد: بر همین اساس در راستای تقویت فرهنگ هویتی اصفهان کهن و دیار مصفای نصف جهان و همچنین ایجاد محیطی شاد و مفرح برای شهروندان و مسافرینی که اصفهان را برای این ایام انتخاب کرده اند، برنامه هایی تدوین شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار