آموزش مدیریت استرس در بین دانش آموزان شهرستان چرام برگزار شد

مسئول شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین شهرستان چرام از برگزاری کلاس آموزشی مدیریت استرس در بین دانش آموزان این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۷۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد
آموزش مدیریت استرس در بین دانش آموزان شهرستان چرام برگزار شد

به گزارش خبرنگار پانا از کهگیلویه و بویراحمد، منیر تقی زاده گفت: بحران دوره نوجوانی و آسیب های اجتماعی دانش آموزان نیازمند آموزش‌های صحیح است تا از بروز انحرافات در افراد جلوگیری شده و هویت واقعی‌ آنها به خطر نیفتد.
وی افزود: امروزه سبک زندگی دانش آموزان با روزگار گذشته بسیار متفاوت است و کم و بیش از گوشه و کنار کشور شاهد رفتارهایی دور از هنجارهای اجتماعی در گروه سنی نوجوانان هستیم که در واقع نماینده قشر دانش آموز محسوب می شوند.
کارشناس ارشد بهداشت روان و عضو شورای مشارکتهای زنان مجمع چرام نیز گفت : شرایط زندگی نوجوانان امروزه را از نظر دسترسی به امکانات خوب دانست
رقیه فرخی ادامه داد: همین امر موجب شده تا میزان توقع خانواده ها از فرزندان افزایش یابد و در نتیجه این توقعات منجر به افزایش فشار روانی بر دانش آموز و نوجوان می شود و گاهاٌ فرد را به سمت آسیب های اجتماعی سوق می دهد.
کارشناس بهداشت روان مرکز خدمات جامع سلامت شهرستان چرام در پایان به طرح توانمندسازی مشاوران اشاره کرد و گفت: معلمان در وهله اول تسهیل گران خدمات مشاوره ای و رایزنان تربیتی دانش آموزان هستند و باید وظیفه مشاوره ای خود به دانش آموزان را به خوبی ادا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار