نامجو سیاسی‌کاری در وزارت نیرو را ممنوع کرد

خبرگزاری پانا: پس از وزیر نفت، وزیر نیرو هم با تاکید بر پرهیز هرگنه فعالیت سیاسی مدیران صنعت آب و برق در استانه انتخابات ریاست جمهوری، اعلام کرد: وارد شدن مدیران وزارت نیرو به ویژه مدیران ارشد در فعالیت‌ها و فضاهای سیاسی انتخابات، مانند سمی خطرناك برای این وزارتخانه است.

کد مطلب: ۸۰۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مجید نامجو در مراسمی با اشاره به شرایط و فضای سیاسی كشور، گفت: با نزدیك شدن به انتخابات، کشور چه از نظر سیاسی، اقتصادی و چه به لحاظ بین‌المللی دارای فضای خاصی پیدا می کند و جمهوری اسلامی در شرایطی قرار دارد که همگی باید تمام فعالیت ها را با دقت و هوشمندی و به موقع، انجام دهیم تا بتوانیم به سلامت از این گردنه عبور کنیم.

وزیر نیرو با اشاره به حساسیت زمانی و نقش پر رنگ روابط عمومی و حراست وزارت نیرو در این شرایط، اظهار داشت: همه باید هوشیار باشند كه در مدت باقیمانده مشكلی به وجود نیاید و دولت توقع دارد که اگر آمار غلط و یا اظهار نظر اشتباهی رخ داد، حتما به صورت كامل پاسخ داده شود و با دقت كافی و هوشمندانه تمام فعالیت ها از سوی مدیران مربوطه مدیریت شود.

این عضو کابینه دولت دهم، اظهار داشت: باید محیط آرامی را برای خدمت به مردم در این فضای باقیمانده و تا ایام انتخابات فراهم و تلاش کنیم تا آب و برق این کشور بدون كوچكترین مشكلی تأمین شود.

وی با یادآوری اینکه در فضای انتخاباتی هر فردی که می خواهد کار انتخاباتی انجام دهد، مسیر باز است اما در مجموعه خدماتی آب و برق نباید فکر و ذهن خود را مشغول و درگیر این مسایل كنید، تبیین کرد: باید خارج از این مجموعه انجام شود كه در این زمینه از حراست و بازرسی می خواهم كه این وضعیت را به شدت کنترل كنند.

این مقام مسئول، ادامه داد: وارد شدن مدیران وزارت نیرو به ویژه مدیران ارشد در این فضای سیاسی مانند سمی خطرناك برای وزارتخانه است و به وزارت نیرو لطمه می زند و تلاش هایی كه از سوی "پرویز فتاح" و دوران وزارت اینجانب انجام شده است تا ذهنیت ها را از وزارت نیرو برگردانیم، تلاش بسیار سنگینی بوده است كه نباید خدشه دار شود.

وی خطاب به مدیران صنعت آب و برق گفت: به هیچ وجه وارد این فضاها نشوید، توجیه این ممانعت ها نیز این است كه در وزارت نیرو تمامی فعالیت ها خدماتی است و ما تا وقتی که در این پست ها هستیم، اجازه نداریم فعالیت سیاسی انجام دهیم.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار