معاون تربیت بدنی وزیرآموزش و پرورش از عملکرد ورزش دانش آموزی استان کردستان در برگزاری مسابقات کشوری تجلیل کرد

سنندج(پانا)_معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش از عملکرد استان کردستان در برگزاری و میزبانی برنامه ها و مسابقات کشوری تجلیل کرد.

کد مطلب: ۸۰۷۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون  تربیت بدنی وزیرآموزش و پرورش  از عملکرد ورزش دانش آموزی استان کردستان در برگزاری مسابقات کشوری تجلیل کرد

افشین خوشگوار معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان در گفت و گو با خبرنگار پانا کردستان با اعلام این خبر گفت؛مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی معاونین تربیت بدنی و سلامت استان های سراسر کشور در تبریز با اهدای لوح تقدیر از تلاش ها و زحمات مجموعه اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان و معاونت تربیت بدنی و سلامت تجلیل کرد.

وی گفت : در متن تقدیرنامه حمیدی خطاب به قربانی مدیر کل آموزش و پرورش استان آمده است: "اینک که جنابعالی در کمال صداقت و درستکاری برای شکوفایی فطرت انسانی و دستیابی به مراتبی از نفس مطمئنه و تحقق حیات طیبه در تعلیم و تربیت اسلامی تلاش می کنید، بر خود وظیفه می دانم از زحمات بی دریغ و مساعی ارزشمند و اهتمام شما در برگزاری مسابقات و برنامه های کشوری تشکر و قدردانی کنم".

لازم به ذکر است در تابستان 96 معاونت تربیت بدنی و سلامت استان میزبان مسابقات دوومیدانی دختران و پسران دانش آموز، رقابت های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی مرد کشور و گردهمایی معاونین تربیت بدنی و سلامت سراسر کشور بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار