با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پروئرش شهرستانهای تهران:

همایش تجلیل از فعالان حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی پردیس

پردیس (پانا) - با حضور معاون پرورشی و فرهنگی و رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، مدیر سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران، مدیر و معاون پرورشی آموزش و پرورش پردیس ، امام جمعه شهرستان و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان پردیس از نیروهای حوزه معاونت پرورشی تجلیل بعمل آمد.

کد مطلب: ۸۰۷۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
همایش تجلیل از فعالان حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی پردیس

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، در این مراسم حسنوند مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان با بیان مطالبی درمورد غنی ترین منابع در مباحث تعلیم و تربیت در دین مبین اسلام گفت: الهام گرفتن از قرآن در تمامی موارد واجب است.

وی با تکرار بیان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درمورد تحول نظام آموزش و پرورش توجه به آیات قرآنی را لازم و استفاده از قرآن را در مدارس در کارهای تربیتی و پرورشی واجب دانست.

سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران با ذکر اینکه رویکرد آموزش و پرورش ازحافظه محوری به سمت مهارت آموزی سوق داده شود افزود: سیاست های کلان زمانی تاثیرگذار خواهد بود که همگی هم راستا در این مسیر حرکت کنیم.

فلاح معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش پردیس با درود به محضر شهدای فرهنگی و دانش آموز و آرزوی توفیق برای خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی بالاخص مقام معظم رهبری و دولتمردان تدبیر و امید و تقدیرو سپاسگزاری از زحمات مدیران ، همراهی معاونین، مربیان، مشاورین، آموزگاران و دبیران تربیت بدنی و مراقبین سلامت و تمامی عزیزان و تبریک ایام ،خاطر نشان کرد: فعالیت های پرورشی براساس اسناد بالادستی و نقشه راه و طبق تفاهم نامه با اداره کل انجام می پذیرد و فعالیت های پرورشی ابزارهایی برای نیل به این اهداف می باشد، وی پیوند حوزه آموزش و پرورش با یکدیگر را از راه های پیش برد تربیت با شیوه های نوین برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار