مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان منطقه زبرخان پایان یافت

زبرخان (پانا): مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان پسر و دختر منطقه زبرخان با شرکت 2000 دانش آموز در مقاطع ابتدایی،متوسطه اول و دوم ،در کانون شهید مطهری قدمگاه پایان یافت

کد مطلب: ۸۰۷۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان منطقه زبرخان پایان یافت

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، جواد صدیقی کارشناس فرهنگی و هنری آموزش و پرورش زبرخان در حاشیه روز پایانی این مسابقات گفت: این مسابقات به مدت ده روز در رشته های هنرهای نمایشی، هنرهای آوایی،هنرهای دستی و تجسمی،آفرینشهای ادبی، رسانه و فضای مجازی در کانون شهید مطهری قدمگاه برگزار شد.

صدیقی افزود: هنرهای آوایی شامل سرود همگانی، سرود گروهی، تکخوانی، تکنوازی، لالایی خوانی، سرود آموزشگاه و همنوازی سنتی برگزار شد.
وی اظهار کرد: رقابت در عرصه هنرهای نمایشی نیز در زمینه های نمایش صحنه ای، نمایش عروسکی، نمایشنامه خوانی، نقالی، نمایش آئینی و مسابقات هنرهای دستی،تجسمی برگزار شد.

کارشناس فرهنگی و هنری آموزش و پرورش زبرخان افزود: هدف از برگزاری این مسابقات شناسایی استعدادهای بالقوه دانش آموزان و تلاش برای رشد و شکوفایی این دانش آموزان است.

جواد صدیقی با بیان اینکه برگزاری مسابقات فرهنگی هنری از موارد موثر در تقویت روحیه مشارکت‌جویی و تعاون بین دانش‌آموزان است، تأکید کرد: آموختن یک مهارت به دانش‌آموزان شرکت کننده در این دوره از دیگر مزایای مسابقات است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار