فرماندارری:

سال97 باید سال اشتغال برای جوانان باشد

شهرری(پانا)- فرماندار شهرستان ری گفت: سال 97 باید سال اشتغال برای جوانان باشد و رسیدن به این مهم استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت همه جانبه کشور است.

کد مطلب: ۸۰۷۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
سال97 باید سال اشتغال برای جوانان باشد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، هدایت الله جمالی پور روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرری اظهار کرد: وحدت و همدلی مردم و نظام عاملی بود که در تمامی تحریم ها دشمنان را ناکام گذاشت و اگر امروزه درفناوری هسته ای، نانو و تکنولوژی توانسته ایم موقعیتی برجسته را کسب کنیم بواسطه این وحدت است.
وی ادامه داد: سال 97 باید سال اشتغال برای جوانان باشد و رسیدن به این مهم استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت همه جانبه کشور است و سعی کنیم با بسیج مردمی سیاست های اقتصاد مقاومتی را در راستای منویات مقام معظم رهبری به خوبی انجام دهیم.
فرماندار ری اضافه کرد: در حوزه توسعه روستایی در این شهرستان اعتبارات خوبی به روستاها اختصاص یافت و برخی مناطق روستایی همتراز با شهرها تا 150 میلیارد ریال اعتبار دریافت کردند.
وی توسعه روستاها را از اولویت ها دولت بیان کرد و گفت: در گذشته از توسعه روستاها غفلت شده است و این موضوع باعث حاشیه نشینی بیشتر در شهرهای بزرگ شد.
جمالی پور با بیان اینکه تخصبص اعتبارات در حوزه تملک کمتر از40 درصد بوده است، اظهار کرد: در سالجاری 28 کلنیک درمانی برای مردم ایجاد و تحول عظیمی در حوزه درمان در این شهرستان ایجاد شد.
وی از راه اندازی کلینیک تخصصی هفت تیر شهر ری (اورژانس و اتاق عمل ) در نیمه نخست سال 97 خبر داد و افزود: علاوه بر راه اندازی این کلینیک، در تمامی روستاها اعتبارات خوب درمانی در نظر گرفته شده و در این خصوص نیز 300 میلیارد ریال برای تکمیل طرح های شهرک علایین تخصیص پیدا می کند.
جمالی پور گفت: برای تکمیل فضای سبز و محیطی محله شهید بهشتی نیز 250 میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است و 300 میلیارد ریال نیز برای توسعه شبکه آب و آسفالت روستایی
این شهرستان تخصیص داده شده است.
وی گفت: برای ما پذیرفتنی نیست که مردم برای حل مشکلات خود به تهران مراجعه کنند و مسئولان وظیفه دارند در انجام مشکلات مردم کوتاهی نکنند و در انسجام و توسعه این شهر پیگیر باشند.
/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار