امام جمعه موقت طبس گفت:

استیضاح و رأی اعتماد به وزرا بینش و خدمتی دو طرفه بود

طبس (پانا) ـ امام جمعه موقت طبس گفت: استیضاح وزرای دولت، هشداری به مسئولین برای خدمت بیشتر بود و رأی اعتماد به آنها همدلی دولت و مجلس را اثبات کرد.

کد مطلب: ۸۰۷۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
استیضاح و رأی اعتماد به وزرا بینش و خدمتی دو طرفه بود

حجت الاسلام احمد مؤدب در خطبه های نماز جمعه طبس با اشاره به استیضاح چند وزیر توسط مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تصمیم زیبایی که مجلس گرفت باعث همدلی بود.

وی افزود: این اقدام به وزرا فهماند اشتباهاتشان و کوتاهی های آنها کم نیست، ممکن بود با تلاش بیشتر این اشتباهات رخ ندهد.

امام جمعه موقت طبس گفت: مجلس شورای اسلامی با رأی اعتمادی که داد اثبات کرد حسن نظر و نیت دارد، نه کوتاهی کرد که چشمش را بر روی مشکلاتی که وجود دارد ببندد و نه رأی اعتماد نداد که خلأیی در کار دولت ایجاد شود.

وی با بیان این که اقدام مجلس یک بینش و خدمتی دو طرفه میدانم افزود: خدمتی به ملت بود که هشدار داد به مسئولین که برای خدمت رسانی باید جدیت و حساسیت بیشتر کنند.

حجت الاسلام مؤدب ادامه داد: خدمتی به دولت بود که رأی اعتماد داد و همدلی بین دولت و مجلس را اثبات کرد.

وی اظهار کرد: وزرایی که رأی اعتماد گرفتند به هر دو بعد توجه کنند و هم خدمت بیشتری به مردم کنند و هم همدلی بیشتر با مجلس تحقق پیدا کند.

امام جمعه موقت طبس با اشاره به در پیش بودن سال جدید با توصیه به عدم اسراف گفت: در این روزها به یاد مستضعفین باشید و کمیته امداد را یاری کنید تا بتوانند به مستضعفان خدمت کنند.

وی ادامه داد: همچنین انجمن های نیکوکاری مساجد را کمک کنید تا ان شاءالله به همه خوش بگذرد و همه در شادی یکدیگر شریک باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار