کمپ‌های ارائه خدمات نوروزی در پنج ورودی شهر ارومیه

ارومیه (پانا) - معاون خدمات شهری شهردار ارومیه: امسال در پنج ورودی شهر ارومیه کمپ‌هایی مستقرو ستاد ارائه تسهیلات نوروزی در ساختمان شهرداری مرکزی جهت ارائه خدمات به مسافران نوروزی دایر می شود.

کد مطلب: ۸۰۷۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد
کمپ‌های ارائه خدمات نوروزی در پنج ورودی شهر ارومیه

مهرداد سلامتی با بیان اینکه نیروهای مدیریت شهری ارومیه در ستاد استقبال از نوروز در آماده باش کامل هستند، افزود: کلیه اعضاء ستاد استقبال از نوروز با جدیت تمام اقدامات لازم جهت استقبال هرچه زیباتر از نوروز را در راس کار خود قرار داده اند .

وی با اشاره به تنظیف و شستشوی معابر در آستانه نوروز، اظهار کرد: کنترل و رسیدگی مستمر به ایستگاه های میانی و محل دائمی دفن زباله، شستشوی معابر عمومی، جداول و المان های سطح شهر از اقدامات نوروزی است و بر این اساس عملیات نظافت عمومی شهربه مناسبت آغاز سال جدید در محله آغداش کلید خورد .

سلامتی از لایروبی رودخانه شهرچای خبر داد و اظهارمی کند: در این رابطه متاسفانه با وجود اینکه یک ماه پیش این لایروبی صورت گرفته است اما شاهد تخلیه زباله از سوی شهروندان در آن بوده‌ایم.

وی با اشاره به تغییر منظر شهری و فضا سازی آن به مناسبت نوروز، اظهار کرد: رسیدگی به وضعیت المان های سطح شهر و نصب المان های نوروزی با طرح های جدید، بازدید و رفع نواقصات تابلوهای راهنمایی معابر عمومی و کوچه های فرعی و روشنایی پارکها و رنگ آمیزی جداول و المان های سطح شهر از جمله اقدامات نوروزی در حوزه زیبا سازی است.

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه با اشاره به وجود راهنمایان گردشگری بیان کرد: در این رابطه تمامی رانندگان تاکسی و اتوبوس در آماده باش هستند و نقشه و بروشور نیز در سطح شهر پخش و تمامی رانندگان به عنوان راهنمایان گردشگری وارد عمل می‌شوند.

به گفته وی به منظور آماده‌سازی شهر برای استقبال از مسافران نوروزی، روشنایی مکان‌های مسافرپذیر و تمامی میادین و بوستان‌ها بازنگری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار